خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت گاز استان انجام می‌شود؛

اجرای گسترده طرح پایش دمای ادارات در گیلان / انجام 941 قطعی گاز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۸۵۵

با فرا رسیدن فصل زمستان و لزوم رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی توسط همه مشترکین گاز، شرکت گاز استان گیلان اقدام به پایش گسترده دمای ادارات، بانک‌ها و مدارس کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام انجام بیش از 6 هزار و 700 بازدید از ادارات، بانک‌ها و مدارس، از اوایل دی ماه تاکنون اظهار داشت: با بازدیدهای بعمل آمده توسط کارشناسان شرکت گاز، فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح سازمان ها و ادارات دولتی استان به نحو شایسته ای نهادینه شده است.

وی در ادامه افزود: در روزهای ابتدایی فصل زمستان با بازدیدهای گسترده از ادارات، بانک ها و مدارس استان، بیش از یک هزار و 700 اخطار و 941 مورد قطعی گاز صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به برودت هوا و افزایش قابل توجه مصرف گاز در سراسر کشور اظهار داشت: اجرای مستمر پایش دمای ادارات سبب خواهد شد تا مصرف گاز به میزان مناسبی کاهش یابد.

وی با اشاره به دستور مقامات عالی کشور و همچنین دستورالعمل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان مبنی بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اظهار داشت: همه ادارات، بانک ها و همچنین مدارس موظفند نسبت به رعایت دمای آسایش (18 الی 21 درجه) در محیط ساختمان های خود اقدام کنند.

اکبر ادامه داد: همچنین این سازمان ها موظفند در روزهای تعطیل و همچنین یک ساعت پیش از پایان وقت اداری  نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام نموده تا پایداری جریان گاز برای مشترکین خانگی برقرار بماند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری از همه ادارات، بانک ها و مدارس استان در جهت اجرای شایسته پایش دما، بر اجرای مستمر این طرح با هدف نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز