خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان :

اولویت دستگاه های اجرایی و بانک ها، رفع مشکلات تولیدکنندگان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۳۷۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان رفع مشکلات تولیدکنندگان و توجه به نیازهای آنان در امر تولید را از تاکیدات نماینده عالی دولت در گیلان خواند و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید حل مشکلات تولیدکنندگان استان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایلنا از ماسال، آرش فرزام‌صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال و جمع دیگری از مدیران استانی در ماسال برگزار شد؛ هدف کارگروه رفع موانع تولید را رونق تولید، حل مشکلات واحدهای تولیدی و توسعه اشتغال در استان ذکر کرد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی افزون بر 60 درصدی پنج پروژه تولیدی شهرستان ماسال تاکید کرد: باید با تلاشی مضاعف، شاهد تکمیل این طرح ها و بهره برداری از آنها تا پایان سالجاری باشیم.

فرزام صفت با بیان اینکه حل مشکلات تولیدکنندگان و توجه به نیازهای آنان در امر تولید از تاکیدات استاندار گیلان است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها باید حل مشکلات تولیدکنندگان استان را در اولویت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بانک ها موظفند حداقل 75 درصد منابع هر شهرستان را در همان منطقه توزیع کنند.

معاون استاندار گیلان تلاش جدی برای بازگشت واحدهای راکد و نیمه‌فعال به چرخه تولید را مورد تاکید قرار داد و افزود: می توان با جلوگیری از اجراییات، فرصتی دوباره به واحدهای تولیدی راکد و تحت تملک بانک ها جهت رشد و تعالی در امر تولید داد .

وی همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف اراضی واگذار شده در شهرک صنعتی که همچنان غیر فعال است و یا به دلیل عدم ساخت وساز معطل مانده، تاکید و خاطرنشان کرد: می توان با واگذاری این اراضی به واحدهای تولیدی فعال نسبت به توسعه فضای کسب و کار و رونق تولید گامی موثر برداشت.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در جریان سفر به ماسال از چند واحد تولیدی این شهرستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز