خبرگزاری کار ایران

بازدید میدانی نماینده ولی فقیه از پلیس راه استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۶۳

نماینده ولی فقیه در گیلان در راستای اجرای طرح محدودیت های ترافیکی مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت میدانی از فعالیت پلیس راه و راهور استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در راستای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت میدانی از فعالیت پلیس راه و راهور استان بازدید کرد.

امام جمعه رشت در این بازدید میدانی که به همراه سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی‌گیلان صورت گرفت، با حضور در میدان گیل شهر رشت از تلاش نیروهای پلیس در خیابان ها به صورت شبانه روزی قدردانی کرد.

وی در ادامه با حضور در قرارگاه پلیس راه گیلان در مسیر رشت – انزلی اظهار کرد: نیروهای پلیس یاور انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

آیت الله فلاحتی، پلیس را حافظ امنیت، جان، مال، نوامیس و تمام مسائل زندگی مردم در شهرها و روستاها عنوان کرد و افزود: شاهد کاهش تلفات تصادفات جاده ای در گیلان هستیم و این امر مرهون تلاش پلیس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تذکر زبانی پلیس در مواجهه با مردم بسیار مهم است، تصریح کرد: پلیس باید با مردم رفتاری مهربان و با رافت داشته باشد در عین حال با مجرمان باید به شدت برخورد کند.

وی، کنترل شرایط در وضعیت شیوع کرونا را مقداری سخت دانست و بیان کرد: برخورد اخلاقی و نرم پلیس با مردم موفقیت آمیز است.

آیت الله فلاحتی با قدردانی از حضور فعال پلیس در جاده های برون شهری و درونی شهری به ویژه در هوای سرد، اظهار کرد: از همه نیروهای پلیس که در راستای خدمت به مردم در عرصه حضور دارند، قدردانی می کنم.

کاهش ۱۳ درصد تلفات انسانی در جاده های گیلان

فرمانده انتظامی گیلان نیز در جریان بازدید مذکور گفت: یکی از رسالت ها و تکالیف پلیس تلاش برای کاهش آلام مردم در جان باختگان تصادفات رانندگی است.

سردار عزیز الله ملکی به روند کاهشی تلفات تصادفات در جاده های گیلان طی سال های گذشته اشاره کرد و افزود: در ۸ ماه سال جاری تلفات انسانی در جاده های گیلان ۱۳ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز