خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن تأکید کرد:

ضرورت تسریع شورای شهر فومن در اجرای مصوبات و رفع مشکلات

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۸۴۷

فرماندار فومن تأکید کرد: شورای شهر فومن باید اجرای مصوبات جلسات گذشته را تسریع دهد و برای رفع مشکلات موجود در شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا محسنی در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر فومن، اظهار کرد: این جلسه به منظور رسیدگی به مسائل شهر فومن و کاهش مشکلات شهروندان برگزار شده است.

وی بر لزوم برگزاری مستمر و پیگیری بیشتر دست اندرکاران برای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان تاکید کرد و افزود: اهتمام اعضای شورای شهر در برگزاری مستمر این جلسات که به تصمیم‌گیری به نفع مردم می‌انجامد، می‌تواند سهم مؤثری در کاهش انباشت مطالبات و درخواست‌های عمومی در شهر فومن داشته باشد.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات باید فارغ از هیاهوی رسانه‌ای و تبلیغاتی عمل کرد، گفت: باید مجموعه تصمیمات به نفع مردم و شهر باشد.

وی جمع آوری آب‌های سطحی، تاریکی معابر، آسفالت و سگ‌های بلاصاحب را از مهم‌ترین معضلات عنوان و تصریح کرد: باید اهتمام ویژه ای برای رفع این معضلات وجود داشته باشد و با مسئولان دستگاه‌ها مربوطه نیز هماهنگی و رایزنی انجام شود.

محسنی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین اقدامات نادرست شهرداری‌ها فروش اموال غیر منقول است، این اموال را پشتوانه شهرداری‌ها دانست و افزود: باید با ایجاد درآمد پایدار، موجبات توسعه شهری را فراهم کرد.

وی با اشاره به آثار و مزایای تکمیل پروژه دانشگاه آزاد فومن، تکمیل پروژه‌های این چنینی را گام مؤثری در توسعه شهری و درآمدزایی برای شهرستان ارزیابی کرد.

فرماندار فومن با تاکید بر لزوم تسریع شورای شهر فومن در اجرای مصوبات جلسه قبلی در خصوص تکمیل نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر، به این نکته پرداخت که جلوگیری از سد معبر در وهله اول باید توسط شهرداری انجام شود که البته با توسعه نظارت هوشمند، ساماندهی این معضل تسهیل و تسریع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز