خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم بهره گیری از روش‌های نوآورانه در زمینه آموزش برخط

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۲۲

فرماندار رشت بر لزوم‌ بهره گیری از روش های نوآورانه مبتنی بر آموزش برخط در حوزه آموزش و پرورش دانش آموزان به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه آموزش و پرورش شهرستان رشت با بیان اینکه آموزش و پرورش از مقوله‌های مهم جامعه بوده و زمینه ساز رشد فکری و فرهنگی یک انسان شمرده می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در بحران کرونا، آموزش‌ها به صورت آنلاین و در فضای مجازی ارائه می‌شود، باید ارتقای کیفیت آموزش و توجه به پرورش دانش آموزان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی فرهنگیان و اولیاء به رشد و پرورش دانش آموزان در شرایط کرونایی امروز، تصریح کرد: کم‌کاری و بی‌انگیزگی در فعالیت‌های آموزشی و همچنین در حوزه پرورشی مشکلاتی را در آینده برای دانش آموزان ایجاد می‌کند.

فرماندار رشت برنامه‌ محوری را راهکار برون رفت سرافرازانه از این بحران دانست و تاکید کرد: بحران کرونا ویروس نبایستی در فراگیری علم و دانش و پرورش مانع ایجاد کند.
 
فتح اللهی با بیان اینکه نیازمند تغییر رویکرد در روش‌های آموزشی با توجه به بحران کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و فضاهای ایجاد شده می‌توان در فعالیت‌های آموزشی و همچنین پرورشی، زمینه ایجاد تحول در این حوزه را فراهم آوریم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز