خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور ۲۱۴ تیم در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۸۹

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور ۲۱۴ تیم در این شهر، گفت: تاکنون ۲۴ هزار نفر معادل ۱۰ درصد جمعیت شهرستان رشت غربالگری شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید اکبر قاسمی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در شهرستان رشت با حضور ۲۱۴ تیم در حال اجرا است، اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان رشت غربالگری شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح افراد مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی می‌شوند، افزود: در صورت حاد نبودن شرایط افراد یا در منزل و یا در نقاهتگاه‌های مشخص شده از این افراد به مدت ۱۴ روز نگهداری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به تعیین پنج کمیته در این زمینه نیز اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در قالب این طرح هر پایگاه مقاومت بسیج به یک مرکز درمانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی در هر خانواده یک سفیر سلامت تعیین و انتخاب می‌شود، تصریح کرد: اگر مشکل و بیماری برای هریک از اعضای خانواده به وجود آید توسط این سفیر با شماره‌های که در اختیارش قرار داده شده تماس برقرار و سایر موارد انجام خواهد شد.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: شماره ۴۰۳۰ دانشگاه علوم پزشکی و یا شماره‌های همراه مسئولان پایگاه از جمله شماره‌های تماسی است که در اختیار سفیران سلامت در خانواده قرار می‌گیرد.‌

وی با اشاره به حضور ۲۵۰ هزار خانوار در شهرستان رشت، اضافه کرد: تاکنون ۲۴ هزار نفر معادل ۱۰ درصد جمعیت شهرستان غربالگری شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز