خبرگزاری کار ایران

برگزاری نهمین یادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک لنگرود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۶۶

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان لنگرود گفت: برگزاری نهمین یادواره ۱۲۶۹ شهید تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک لنگرود برگزار می شود.

به گزارش ایلنا فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود با بیان اینکه الگوسازی و احیای نام و یاد کسانی که برای نظام اسلامی جان‌فشانی کردند مهم است، افزود: سیره شهدا بهترین الگوی ترویج سبک زندگی اسلامی است و زنده نگه داشتن یاد شهدا در واقع یادآوری به خود ما است.

سرهنگ تاور با بیان اینکه نهمین یادواره شهدای این تیپ برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع، مراسم یادواره هزار و ۲۶۹ شهید والامقام تیپ و دو شهید سرافراز گمنام ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه ۱۲ آذرماه به صورت پخش زنده از شبکه استانی باران برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این یادواره، مجموعه شهدای منطقه شرق گیلان شامل آستانه‌اشرفیه، سیاهکل، لاهیجان، املش، لنگرود و رودسر است که در این تیپ خدمت کرده و به شهادت رسیدند، گفت: از کل شهدای تیپ، ۲۲۳ نفر از این شهدا پاسدار، ۲۲۸ نفر سرباز و ۸۰۵ نفر بسیجی بودند که شهید فرهاد خوشه‌بر، شهید جمال رضی و شهید سعید مسافر نیز جزو پاسدارانی هستند که در دفاع از حرمین به شهادت رسیده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز