خبرگزاری کار ایران

اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد؛

تعطیلی کارگزاری‌های رسمی و شعب تامین اجتماعی رشت و رودبار

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۹۲

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد: کارگزاری های رسمی و شعب تامین اجتماعی شهرستان های قرمز گیلان ( رشت و رودبار ) تا پایان هفته تعطیل است.

به گزارش ایلنا از رشت، روابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد: همسو با طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی و با اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی ادارات در این هفته، همه کارگزاری های رسمی و شعب تامین اجتماعی شهرستان های رشت و رودبار که در وضعیت قرمز دارند، یک هفته تعطیل است.

براساس این گزارش، این تعطیلی در گیلان شامل شعب سه گانه رشت ، شهرصنعتی ، کوچصفهان ، خمام ، سنگر ، منجیل ، رستم آباد و لوشان شده و همچنین کارگزاری های سه گانه در شهر رشت است .

روابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد: البته مراکز درمانی تامین اجتماعی تعطیل نیست و کارگزاری ها هم بین ساعت 10 تا 12 پاسخگوی بیماران خاص و صعب العلاج است .

شهروندان می توانند در صورت نیاز، از خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir مراجعه و یا سوالات خود را به سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی استان به نشانی ۱۰۰۱۴۲۱۳۱ ارسال کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز