خبرگزاری کار ایران

داراب زاده عنوان کرد:

شبکه‌های انتقال و فوق توزیع برق گیلان از پایداری کامل برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۱۴

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه بارش‌های اخیر آسیبی به تاسیسات حوزه برق وارد نکرده است، گفت: در حال حاضر شبکه‌های انتقال و فوق توزیع گیلان از پایداری کامل برخوردارند.

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن داراب زاده در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای گیلان به آخرین وضعیت تولید برق در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: بطی هفته‌های گذشته شاهد بارش باران و برف در استان گیلان بودیم که خوشبختانه این بارش‌ها هیچ گونه آسیبی به تأسیسات شرکت وارد نکردند.

وی با اشاره به تجربه برق منطقه‌ای در مواجهه با چنین بارش‌هایی، گفت: در بارش‌های این چنینی به مانند سال‌های گذشته، تمامی اکیپ‌های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت به حالت آماده‌باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گیلان را استانی حادثه‌خیز دانست و گفت: در استان گیلان با بحران‌های مختلفی در زمینه‌های رانش زمین، بارش فراوان برف و باران، افزایش بی‌سابقه دما روبه‌رو هستیم که در طول چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: با مدیریت دانشی که در شرکت ایجاد شده و با توجه به مستندات موجود، اقدامات قبل، حین و پس از بحران شناسایی و احصا شده و برای کنترل هرگونه بحران احتمالی در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم و در حال حاضر نیز شبکه‌های انتقال و فوق توزیع گیلان از پایداری کامل برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز