خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد :

20 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای راه اندازی فاز دوم کارگاه محلول ضدعفونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۷۳

فرماندار آستارا گفت: بخش خصوصی برای راه اندازی فاز دوم کارگاه محلول ضدعفونی در سالن ورزشی سپاه این شهرستان ، ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای ۱۱ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا در آئین افتتاح فاز دوم کارگاه محلول ضدعفونی در سالن ورزشی سپاه این شهرستان گفت: بخش خصوصی برای راه اندازی فاز دوم کارگاه، ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای ۱۱ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

عباس صابر ادامه داد: میزان تولید فاز دوم کارگاه، سه هزار بطری معادل هزار و ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی در روز است و به زودی تولید تا ۱۶ هزار بطری در روز افزایش خواهد یافت و هر بطری ۵۰۰ سی سی به قیمت ۲۳۰ هزار ریال در بازار به فروش می رسد.

فرماندار آستارا گفت: بستر حمایت از بخش خصوصی فراهم است و این محلول تولیدی، زیر قیمت بازار به فروش می رسد و علاوه بر این شهرستان، در استان های گیلان و اردبیل هم عرضه می شود.

عباس صابر افزود: خوشبختانه در زمینه اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی در داروخانه ها کمبود وجود ندارد اما بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با هدف کنترل قیمت ها، نظارت ها را تشدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز