خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

طرح جامع بازسازی حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) فاز بندی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۳۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با تأکید بر فازبندی طرح جامع بازسازی حرم مطهر خواهر امام رضا (ع)، گفت: در تهیه نقشه راه نقش خیران، اوقاف و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مشخص شود.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی در نشست با مدیرکل و اعضای هیات امنای خواهر امام رشت با اشاره به عشق و ادارات گیلانیان به بقاع متبرکه و امامزادگان، به اجرای طرح جامع حرم خواهر امام رضا(ع) در رشت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح باید فاز بندی شود، افزود: برای اجرای هر فاز باید برنامه ریزی و برآورد هزینه و زمان بندی انجام شود.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه برای تهیه نقشه راه اجرای این طرح جامع باید نقش خیران، سازمان اوقاف کشور و استان مشخص شود، گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد تعیین محل اتصال است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت آستان قدس نیز در اجرای این طرح استفاده شود، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان امسال و سال آینده اعتبارات خوبی برای اجرای این طرح به اداره کل اوقاف گیلان اختصاص خواهد داد.

نگاه ویژه شهرداری رشت به اجرای طرح بازسازی حرم خواهر امام رضا

در ادامه فاطمه شیرزاد، عضو هیات امنای آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) رشت با بیان اینکه شهرداری رشت نیز نگاه ویژه ای به این طرح دارد، اظهار کرد: طرح جامع بازسازی آستان مقدس خواهر امام رضا (ع) در ستاد بازآفرینی کشور به عنوان یک پروژه کد دار تعریف شده است.

شیرزاد با اشاره به اینکه بافت اطراف حرم خواهر امام تاریخی و محلی است، افزود: ترمیم دیوار حرم مطهر خواهر امام از طرح‌های اولویت دار این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز