خبرگزاری کار ایران

تأکید فرمانده سپاه قدس گیلان بر غنیمت شمردن فرصت تا پیش از وقوع بحرانی بزرگ‌تر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۰۴

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم غنیمت شمردن فرصت تا پیش از وقوع بحرانی بزرگ‌تر ،گفت: باید از فرصت باقی‌مانده نهایت استفاده را برد زیرا به گفته وزیر بهداشت فرصت کنونی از آخرین فرصت‌ها برای مهار ویروس مهاجم کرونا در کشور است و معلوم نیست پس از پشت سر گذاشتن این موج، چه پیش خواهد آمد.

به گزارش ایلنا از رشت،سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه  سپاه و بسیج تمام‌قد در خدمت مردم است ،گفت، اظهار کرد: برخی از بخشنامه‌های تدوین‌شده در مرکز ، قابلیت اجرایی در گیلان ندارند، زیرا زندگی مردم شهرهای اقماری مرکز استان با مردم رشت گره‌خورده و نمی‌توان ارتباط مردم شهرستان‌ها با رشت را کاملاً متوقف کرد.

او با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر بسیج در اجرایی کردن طرح‌های بزرگ و عملیاتی از جمله اجرای طرح شهید سلیمانی ، افزود: گیلان در تجهیزات بهداشت و درمان گرچه از سایر استان‌های کشور عقب است، اما ما در داشتن پایگاه‌های مقاومت بسیج در کشور رتبه اول را داریم و می‌توانیم اپیدمی کرونا را به‌صورت قابل‌توجهی کنترل کنیم.

سردار عبدالله پور، از تشکیل کمیته‌های اجرایی و آمادگی کامل سپاه‌های نواحی استان تا سطح پایگاه‌های مقاومت به‌منظور اجرای کامل طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: کمیته‌های پنج‌گانه در طرح شهید سلیمانی برای فرماندهان سپاه‌های نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج با مشارکت بسیج جامعه پزشکی تبیین و پایه‌گذاری شده و امید داریم با همکاری همه جانبه به‌ویژه بخش بهداشت و درمان استان این طرح بزرگ به‌صورت کامل اجرایی شود.

او با بیان اینکه تمرکز طرح شهید سلیمانی بیشتر در سطح محلات و پایگاه‌های مقاومت، متمرکز است، تصریح کرد: در کمیته محله محور طرح شهید سلیمانی، نواحی ، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج پای‌کار هستند و کاملاً بر جغرافیای طبیعی و نیروی انسانی منطقه اشراف دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه حداقل دو هزار پایگاه مقاومت در سطح استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید تمام تمرکز ما در جهت اقناع مردم و جلب اعتماد آن‌ها منجر شود تا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جهت تحقق اهداف سلامت پیروز شویم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز