خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی درگرو خدمت به خلق‌الله است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی درگرو عشق و خدمت به خلق‌الله است.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین نشست مشترک مدافعان سلامت و مدافعان مردم در گیلان در دفتر فرمانده سپاه قدس استان برگزار و در خصوص نحوه اجرای طرح بزرگ و عملیاتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رایزنی شد.

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست مشترک ضمن تشکر از زحمات سپاه در نواحی گیلان از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، اظهار کرد: سپاه و بسیج به‌صورت میدانی در کنترل شیوع کرونا نظیر گندزدایی، توزیع اقلام بهداشتی و طرح غربالگری بیماران با مدافعان سلامت مشارکت فعالانه داشتند و گاهی مشاهده می‌شد که برخی از بسیجیان در عمل، دغدغه‌شان بیش از ما بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گیلان با بیان اینکه نیازمند تداوم همراهی‌های ایجادشده لشکر عظیم بسیج و سپاه به‌صورت مستمر هستیم، گفت: تلاش ایجادشده در طرح شهید سلیمانی نباید تهاجمی و موقتی باشد، بلکه باید علاوه بر ستاد، در سطح خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های مقاومت بسیج مستمراً دنبال شود.

سالاری تحقق تمامی مفاد طرح بزرگ شهید سلیمانی را درگرو همکاری همه جانبه و تلاش مجدانه دانست و افزود: راهبرد اساسی واصلی ما برای موفقیت در طرح شهید سلیمانی، عاشقانه کار کردن و  تنها برای جلب رضایت خدا و خدمت خالصانه به مردم ممکن می‌شود.

او  با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر خیّران در جهت تأمین بخش عمده‌ای از طرح مردم پایه شهید سلیمانی، گفت: خیّرین علاوه بر خرید تجهیزات حدود ۳۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت گیلان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمک کرده‌اند و همچنان نیز آمادگی دارند تا کمک‌های نوع‌دوستانه خود را استمرار ببخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز