خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد:

بارش برف و لغزندگی سطح راه‌های گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با توجه به ریزش و تداوم نزولات جوی در این استان، وضعیت راه‌های استان را برفی و همراه با لغزندگی اعلام کرد و از رانندگان خواست که احتیاط کامل را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استان گفت: با توجه به گزارش‌های واصله از هواشناسی و شرایط خاص جوی و کاهش دما بخصوص در شرق و جنوب استان و مناطق منتهی به استان‌های خراسان شمالی و سمنان، سه محور کوهستانی توسکستان در گرگان، خوش ییلاق در آزادشهر و محور جنگل گلستان با بارش شدید برف و لغزندگی سطح راه‌ها همراه هستند.
 
به گفته وی، بارش برف و مه غلیظ در ارتفاعات و در جاده‌های کوهستانی لغزندگی و کاهش دید افقی رانندگان را بدنبال دارد.
 
رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل گلستان به همین منظور به رانندگان توصیه کرد که در این شرایط مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و حتما تجهیزات ایمنی و زمستانی همانند زنجیر چرخ، پوشاک، لباس گرم و اغذیه به همراه داشته و از سلامت خودروی خود مطمئن باشند.
 
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان در ادامه به مواج‌بودن دریای خزر و محدودیت تردد شناورهای در سواحل استان بویژه در محدوده گمیشان اشاره کرد.

کد خبر : ۴۳۱۲۷۴