خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان:

کارگران در طول انقلاب، همراه و همگام با نظام حرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۷۵

در دوران سازندگی، کارگران همراه نظام و وفادار در جهت منافع نظام گام برداشتند و سختی‌ها را به‌دوش کشیدند / کارگران در دوران ۸ سال دفاع مقدس در سنگر تولید در معرض مستقیم حملات دشمن قرار داشتند اما لحظه ای از حرکت نایستاند تا چرخه تولید کشور بی حرکت نماند.

امرالله عباسی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: کارگران در پیروزی انقلاب، نقش آفرین بودند و با روشنگری و روشنفکری در مقابل افکار مارکسیستی و کمونیستی دشمن ایستادگی کردند.

به گزارش ایلنا از گرگان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، شامگاه روز گذشته در دیدار با فعالان جامعه کارگری استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین دست آوردهای انقلاب برای جامعه کارگری از بین بردن فاصله بین کارگر و کارفرما بود.

وی در ادامه افزود: در رژیم پهلوی به کارگر القاء شده بود که کارفرما را به عنوان یک فرد زورگو و بهره کش قبول کند و کارگر را محکوم به قبول این واژه ها کردند.

عباسی با بیان اینکه کارگران در ملی شدن صنعت نفت، نقش تعیین کننده‌ای داشتند، افزود: کارگران به عنوان پیش قدم در صنعت ملی شدن نفت در استارت انقلاب نقش مهمی داشتند.

وی از کارگران به عنوان رزمنده های تولید در دوران جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: کارگران در دوران ۸ سال دفاع مقدس در سنگر تولید در معرض مستقیم حملات دشمن قرار داشتند اما لحظه ای از حرکت نایستادند تا چرخه تولید کشور بی حرکت نماند.

عباسی با اشاره به اینکه در دوران سازندگی کارگران همراه نظام و وفادار در جهت منافع نظام گام برداشتند و سختی ها را بدوش کشیدند، ادامه داد: در دوران تحریم هم بیشترین فشارها به بنگاه‌های اقتصادی آمد که باز هم کارگران در معرض بیشترین آسیب و فشار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان فراهم شدن بستر برای اظهار نظرهای سیاسی برای تشکل ها کارگری را یکی از فواید انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بعد از انقلاب تعریف کارگر و کارفرما تغییر کرده و شکاف بین آنها از بین رفته است.

وی اظهار داشت: فرصت‌های چانه زنی و مصالحه برای کارگران مهیا است و مطمئنا آینده بهتری برای کارگران مصور هستیم.

عباسی در پایان تصریح کرد: کارگران صاحب نظر و تصمیم ساز هستند و در تصمیم گیری ها نقش اساسی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز