خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر گرگان:

هدف همه اعضای شورا خدمت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۳۹

اختلافات اعضای شورای شهر گرگان نه در عقیده بلکه در سلیقه است و اختلاف در سلایق امری نسبتاً طبیعی است که می توان آن را با وحدت رویه و همدلی حل کرد.

نائب رئیس شورای شهر گرگان گفت: اختلافات اعضای شورای شهر گرگان نه در عقیده بلکه در سلیقه است و اختلاف در سلایق امری نسبتاً طبیعی است که می توان آن را با وحدت رویه و همدلی حل کرد.

به گزارش ایلنا از گرگان، نبی هزارجریبی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان با بیان اینکه هدف همه اعضای شورا خدمت به مردم است، افزود: نگاه ها نسبت به موضوعات شهری متفاوت است و این تفاوت در نگاه بعضا اختلاف در سلیقه را به همراه دارد.

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات شهرداران سابق و مجموعه پرسنل شهرداری گرگان و شوراهای اسلامی طی ادوار گذشته افزود: اقدامات خوبی در سطح شهر گرگان در حال انجام است که می تواند در توسعه شهری بسیار تاثیرگذار باشد.

این عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: صادقلو شهردار پرتلاش گرگان در کنار ۱۳ نفر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با مدیریت جهادی خود باعثرضایت عمومی مردم شریف گرگان شده است.

نائب رئیس شورای شهر گرگان همچنین ضمن محکوم کردن نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام بر ضرورت تحکیم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرد و ولادت امام حسن عسگری(ع) را تبریک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز