خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی کارخانه‌های استان گلستان:

تشکلات کارگری از تکروی‌ها بپرهیزند و تشکلاتی رفتار کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۸۵

افرادی که در تشکلات کارگری حضور دارند باید ید واحد باشند و تشکلاتی رفتار کنند و از تکروی‌ها پرهیز کنند.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی کارخانه‌های استان گلستان گفت: توقعات جامعه کارگری از تشکلات کارگری بالاست و باید حرف‌های این جامعه توسط تشکلات زده شود.

به گزارش ایلنا از گرگان، سهراب مهاجر در جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر استان گلستان که در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر استان گلستان برگزار شد، گفت: باید اقدامات و خدمات خانه کارگر برجسته‌تر شود تا ذهنیت‌ها نسبت آن عوض شود و مردم به آن اطمینان حاصل کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: در جلسات هیئت اجرایی مصوبات کم، گام‌های کوچک که آثار بیشتری داشته باشد باید در دستور کار قرار گیرد تا اقدامت خانه کارگر نمود بیشتری داشته باشد.

مهاجر از برخی تکروی‌ها در تشکلات کارگری گلایه کرد و گفت: افرادی که در تشکلات کارگری حضور دارند باید ید واحد باشند و تشکلاتی رفتار کنند و از تکروی‌ها پرهیز نمایند.

این فعال کارگری بیان کرد: اعضای هیئت اجرایی برنامه‌ها و طرح‌های خود را تا پایان سال ارائه کنند و با تشکیل کمسیون به این طرح و برنامه‌ها رسیدگی شده و خروجی آن برنامه شش ماهه دوم سال قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: خانه کارگر از کارخانه‌های که فعال هستند حمایت کند تا اشتغال کارگران با خطر مواجه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز