خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کردکوی خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ۱۱ فقره کلاهبرداری در کردکوی

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۱۲

متهم در کلاهبرداری‌های خود به یک شیوه عمل می‌کرد و با وضعیت ظاهری شیک و متشخص و با خودروی مدل بالا(هیوندا –AZARA) ابتدا اقدام به دو مرحله معامله جزئی با بازاریان به صورت نقدی می‌کرد و پس از جلب اعتماد آنان در مرحله سوم اقدام به معامله کلان کرده و با کشیدن چک بلامحل کلاه‌برداری می‌کرد.

فرمانده انتظامی کردکوی استان گلستان از دستگیری سارق کلاهبردار و اعتراف وی به ۱۱ فقره کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، سرهنگ " محمود علیفر " گفت: در پی مراجعه چندین نفر از بازاریان و کسبه به پلیس آگاهی و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری های کلان از آنان پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که کلاه برداری از مالباختگان اکثریت به یک شیوه انجام شده بود پلیس آگاهی تحقیقات خود را پیرامون شناسایی متهم آغاز کرد و با توجه به اسناد و مدارک موجود در پرونده و اظهارات مالباختگان موفق به شناسایی مشخصات دقیق متهم شده و با به کار گیری منابع و مخبرین و هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان آمل دستگیر کرد.

سرهنگ علیفر افزود: متهم در کلاهبرداری های خود به یک شیوه عمل میکرد و با وضعیت ظاهری شیک و متشخص و با خودروی مدل بالا(هیوندا –AZARA(ابتدا اقدام به دو مرحله معامله جزئی با بازاریان به صورت نقدی می نمود و پس از جلب اعتماد آنان در مرحله سوم اقدام به معامله کلان کرده و با کشیدن چک بلامحل کلاه برداری می‌کرد.

به گفته وی، متهم در بازجویی های تخصصی به بیش از ۱۱ مورد کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از شناسایی دیگر مالباختگان پرونده تکمیل و متهم تحویل مقامات قضایی و سپس روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز