خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گازگلستان:

مطالبات از بخش صنعت و CNG رقم قابل توجه و بالایی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۲۰

مشترکین گاز در بخش‌های مختلف، بویژه بخش صنعت و CNG مبالغ قابل توجهی را به این شرکت بدهکارند که نیاز است هرچه سریعتر این مطالبات وصول شود و آن را در راستای سیاست‌های کلان شرکت بویژه در بخش توسعه گازرسانی صرف شود.

مدیرعامل شرکت گازگلستان گفت: با همت و تلاش مجموعه گاز گلستان این شرکت تاکنون توانسته است ۲۹ شهر و ۷۰۳ روستا و ۱۵۰۴ واحد صنعتی عمده و جزء را از نعمت گاز بهره‌مند سازد.

به گزارش ایلنا از گرگان، صفر علی جمال لیوانی، صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: از پرو‍ژه‌های مذکور تعداد ۶۴ مورد با هزینه‌ای افزون بر ۶۴ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال با حضور مسئولین استان وشهرستان در هفته دولت سال جاری افتتاح شد.

مهندس جمال لیوانی با بیان جزئیات پروژه‌های هفته دولت تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف شامل گازرسانی به ۱۶ روستا، ۴۶ صنعت، یک پروژه مسکن مهر و یک جایگاههای CNG است.

وی در زمینه گازرسانی به جایگاههای CNG اظهار داشت: با گاز رسانی به جایگاه CNG شهرستان گالیکش در حال حاضر در سطح استان تعداد ۶۴ جایگاه گازرسانی شده است و خوشبختانه این شرکت در تامین پایدار گاز جایگاههای CNG هیچگونه مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان، اولویت اصلی برنامه‌های شرکت در راستای توسعه گازرسانی و خدمات رسانی را عزم جدی در زمینه وصول مطالبات معوق عنوان کرد و در ادامه افزود: مشترکین گاز در بخش‌های مختلف بویژه بخش صنعت و CNG مبالغ قابل توجهی را به این شرکت بدهکارند که نیاز است هرچه سریع‌تر این مطالبات وصول شود و آن را در راستای سیاست‌های کلان شرکت بویژه در بخش توسعه گازرسانی صرف شود.

جمال لیوانی تسریع در پرداخت گاز بهای مصرفی توسط مشترکین شرکت را عامل بسیار مهمی برای توسعه گازرسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دانست و گفت: یکی از خدمات الکترونیکی و بسیار مهم شرکت، فراهم کردن شرایط پرداخت غیرحضوری گاز بها توسط مشترکین است که در این رابطه فرهنگ سازی متنوعی صورت گرفته که استقبال مشترکین عزیز هر روز بیشتر شده و ما شاهد رشد الکترونیکی پرداخت‌ها و سایر خدمات اشاره شده هستیم که این امر ضمن همراه داشتن رفاه حال مشترکین، منجر به وصول بموقع مطالبات شده و نقش موثری درتوسعه گاز رسانی وارتقای سطح خدمات قابل ارائه دارد و بر اهتمام مشترکین به پرداخت الکترونیکی تاکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر سامانه‌های الکترونیکی زیادی در بخش‌های مختلف منجمله اشتراک پذیری گازصنایع و مجتمع‌های مسکونی، خدماتی و گازخانگی، در خواست علمک، اعلام شماره کنتور، نمایش محاسبه گاز بهاء، پرتال راهنمای مشترکین، مشاهده وضعیت صورت حساب، پرداخت الکترونیکی گاز بهاء، دریافت شکایات و انتقادات و پیشنهادات، سامانه پیام کوتاه، نظر سنجی، ارسال اخبار گاز گلستان و… در سایت شرکت راه اندازی و قابل استفاده است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در خاتمه گفت: در آستانه فصل پاییز قرار داریم و هوا رو به سرد شدن می‌رود و مشترکین گرامی نیز رفته رفته جهت گرم شدن منازل در فکراستفاده از وسایل گرمایشی خواهند افتاد، بنابر این دقت شود تا سیستم لوله کشی داخلی منزل را کنترل کرده و در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدایی و محل مورد نظر باز سازی و رنگ آمیزی شود. ضمن اینکه جهت خرید وسایل گاز سوز از استاندارد بودن و داشتن بر چسب انرژی مطمئن شوید زیرا این امر نقش موثری در کاهش خطرات و پایین آمدن هزینه مصرفی در سبد انرژی خانوار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز