خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان خبر داد؛

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۱۴

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع لبنی در کشور همزمان با بیست و دومین کنگره ملی متخصصین علوم و صنایع غذایی کشور برگزار می شود و فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات در مورد آخرین یافته‌ها و نوآوری‌های صنایع لبنی بین تولید کنندگان و صاحب نظران و اساتید دانشگاهی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان ار برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته در این استان خبر داد.
رحمن محمدزاده اظهار داشت: این نمایشگاه با توجه به استراتژی برآمده از مطالعات شناخت خوشه فراورده‌های لبنی گلستان، مبنی بر استراتژی‌های متمرکز شامل: رسوخ در بازار - توسعه بازار - توسعه محصول، بمنظور افزایش فروش و صادرات برگزار می‌شود.
به گفته وی نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از تاریخ هشتم لغایت یازدهم شهریور ماه سال جاری در محل دایمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان برگزار می‌شود.
محمدزاده ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت‌های تولید کننده فراورده‌های لبنی، بازرگانان داخلی و تجار بین المللی لبنیات، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات و ماشین آلات صنایع لبنی حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور که اولین نمایشگاه تخصصی صنایع لبنی در کشور است همزمان با بیست و دومین کنگره ملی متخصصین علوم و صنایع غذایی کشور برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات در مورد آخرین یافته‌ها و نوآوری‌های صنایع لبنی بین تولید کنندگان و صاحب نظران و اساتید دانشگاهی خواهد بود.
وی گفت: متقاضیان شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۰۱۷۱۲۲۳۱۰۴۴ و ۰۹۱۰۱۷۷۲۴۲۲ و یا پایگاه اینترنتی www. golestanexpo. ir نسبت به ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز