خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد؛

اجرای ۲ مرحله طرح تابستانه پلیس راه درگلستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۶۹

شرایط خاص امنیتی و وجود تفرجگاه های متعدد و متنوع و جاذبه های منحصر به فرد طبیعی و تاریخی و همچنین قرار گرفتن در مسیر تردد زائران حضرت امام رضا موجب شده که با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس شاهد حضور بسیاری از مسافران از اقصی نقاط کشور باشیم.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان از اجرای دو مرحله طرح تابستانه پلیس راه به منظور ارتقاء ایمنی عبور و مرور و کنترل دقیق وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی و مسافر بری در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، سرهنگ " علیرضا قدمی " گفت: شرایط خاص امنیتی و وجود تفرجگاه های متعدد و متنوع و جاذبه های منحصر به فرد طبیعی و تاریخی و همچنین قرار گرفتن در مسیر تردد زائران حضرت امام رضا موجب شده که با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس شاهد حضور بسیاری از مسافران از اقصی نقاط کشور باشیم.

وی گفت: در همین راستا و به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش انضباط ترافیکی و مهار کاهش حوادثترافیکی طرح ترافیکی پلیس راه در سطح جاده ها و معابر برون شهری به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: برخورد قاطع با متخلفان و پیشگیری از وقوع حوادثناگوار رانندگی همراه با تشدید برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و امنیت اخلاقی از قبیل آلودگی صوتی، سگ گردانی و استفاده از شیشه دودی خودرو ها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، کنترل دقیق وسائل نقلیه حمل و نقل عمومی و مسافر بری در جاده ها برای ارتقاء ایمنی و همچنین رسیدگی فوری و به موقع تصادفات احتمالی با همکاری سایر سازمانهای امدادی از دیگر موارد مهمی است که در طرح تابستانه به آن توجه ویژه شده است.

سرهنگ قدمی زمان اجرای مرحله اول این طرح را از بیست و یکم خرداد ماه تا قبل از ماه مبارک رمضان نهم تیر ماه عنوان کرد و بیان داشت: مرحله دوم این طرح از پنجم مرداد ماه آغاز و تا پنجم مهر ماه ادامه خواهد داشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز