خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل جدید با کارکنان شرکت گاز گلستان مطرح شد:

تکریم ارباب رجوع در چهارچوب قانون و مقررات از مهمترین هدف کارکنان باشد

کد خبر : ۱۶۹۱۹۶

مقوله تکریم ارباب رجوع از مباحثمهمی است که شایسته است به آن اهتمام ویژه شود مخصوصاً واحدها و اداراتی که مستقیماً با ارباب رجوع و مشترکین درارتباط بوده و باید پاسخگوی انتظارات و درخواستهای آنها و مرتفع نمودن مشکلات موجود در حدی که خارج از حیطه قانون و مقررات نباشد اقدام و تسریع کرد.

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان گلستان در آغازین روزهای فعالیت خود، به‌صورت جداگانه با کارکنان واحدهای مختلف شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از گرگان، در این دیدار مدیرعامل جدید شرکت گاز استان گلستان با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست‌ها گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال فرهنگ و اقتصاد، با عزم ملی و جهاد اقتصادی نامگذاری شده در سایه همدلی، مشارکت، همکاری صادقانه و تلاش مضاعف می‌توان به اهداف مورد نظر شرکت در راستای خدمت رسانی و توسعه گازرسانی دست یافت.

صفرعلی جمال لیوانی با تشریح اهم برنامه کاری خود افزود: آنچه دردر برنامه مدیریتی اینجانب بسیار مهم است صداقت، پشتکار و جدیت در کار می‌باشد که با لحاظ نمودن موارد ذکر شده واحساس مسئولیت درکار می‌توان درفرآیند بهبود و پویایی سازمان تسریع نمود.

وی با مهم خواندن توجه ویژه به ارباب رجوع تصریح کرد: مقوله تکریم ارباب رجوع از مباحثمهمی است که شایسته است به آن اهتمام ویژه شود مخصوصاً واحد‌ها و اداراتی که مستقیماً با ارباب رجوع و مشترکین درارتباط بوده و باید پاسخگوی انتظارات و درخواستهای آن‌ها و مرتفع نمودن مشکلات موجود در حدی که خارج از حیطه قانون و مقررات نباشد اقدام و تسریع کرد.

جمال لیوانی درادامه اذعان کرد: با توجه به حجم بالای مطالبات معوق شرکت در بخشهای مختلف نیاز است ترتیبی اتخاذ شود تا با برنامه ریزی درست و مدون راهکارهای اساسی در این زمینه اتخاذ گردیده و بتوانیم با همکاری سایر سازمانهای ذیربط مطالبات شرکت را وصول کرده و آن را در مسیر اجرای برنامه‌های کلان بویژه در بخش توسعه گازرسانی و خدمت رسانی صرف نمائیم و تلاش کنیم تا در حد امکان در هزینه‌های بخشهای مختلف شرکت نیز صرفه جویی و مدیریت شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم مصرف گاز درسطح کشور بسیار بالاست بنابراین در راستای سیاستهای کلان دولت و شرکت ملی گازایران ضرورت دارد از مبادی مختلف فرهنگ سازی جامعی در زمینه صرفه جویی ومدیریت بر مصرف گاز نمائیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود نیروی اسانی را سرمایه اصلی سازمان خواند و بر اهتمام به اجرا وتحقق برنامه‌های آموزشی، ورزشی وانگیزشی منابع انسانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان و خانواده‌های آنان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز