خبرگزاری کار ایران

نماینده علی آباد کتول:

وزیر نفت در حمایت از پتروشیمی گلستان بسیار جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۹۲

مجمع نمایندگان استان در دیدار چندی پیش با وزیر نفت خواهان سرعت در رفع مشکلات پتروشیمی گلستان شدند و مهندس زنگنه نیز نظر مثبتی به این پروژه داشتند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: مهندس زنگنه وزیر محترم نفت در حمایت از پتروشیمی گلستان بسیار جدی است و در جلسات مختلف این مساله را بیان کرده است.

به گزارش ایلنا از گرگان «رحمت ا.. نوروزی» افزود: مجمع نمایندگان استان در دیدار چندی پیش با وزیر نفت خواهان سرعت در رفع مشکلات پتروشیمی گلستان شدند و مهندس زنگنه نیز نظر مثبتی به این پروژه داشتند.

به گفته وی، پیگیری مستمر رفع مشکلات پتروشیمی گلستان از اولویت‌های مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه بیکاری مهم‌ترین معضل استان است، راه اندازی پتروشیمی گلستان را موجب اشتغالزایی هزاران نفر خواند و افزود: با توجه به اشتغالزایی بالای این پروژه تسریع درپرداخت وام ارزی و راه اندازی آن ضروری است که همگان باید به آن اهتمام ورزند.

نوروزی خاطرنشان کرد: باید موانع فراروی اجرای این پروژه را شناسایی و برطرف کرد تا مهم‌ترین و اقتصادی‌ترین پروژه صنعتی استان زود‌تر به نتجه برسد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار محترم گلستان هم می‌خواهیم به عنوان نماینده عالی دولت پیگیری‌های بیشتری در این خصوص انجام دهند و جدی‌تر از این پروژه حمایت کنند.

نوروزی برون رفت از مشکلات اقتصادی استان را در گرو اجرای پروژه‌های اقتصادی مادر در استان دانست و اظهار امیدواری کرد که با وحدت و همدلی بین همه مسئولان و مردم پتروشیمی گلستان بزودی به نتیجه برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز