خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

ساز و کار سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل به توسعه نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۷۰

استفاده از فاینانس یا منابع ارزی می تواند مشکل گشای بسیاری از مشکلات و توسعه سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مدیران حمل و نقل گلستان خواست که ساز و کار سرمایه گذاری در این بخش را وسعت دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، «عیسی امامی» در اولین جلسه شورای حمل و نقل گلستان در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان اظهارکرد: استفاده از فاینانس یا منابع ارزی می‌تواند مشکل گشای بسیاری از مشکلات و توسعه سرمایه گذاری در این بخش باشد.

به گفته وی، با ایجاد فضای همدلی و تشکیل کمیته‌های راهبردی، چالش‌ها و موانع پروژه‌های در دست اجرا و تکمیل نشده این بخش، شناسایی و به صورت جدی به آن پرداخته شود.

امامی ادامه داد: تقویت فعالیت‌های اقتصادی و در اولویت قرار دادن فعالیت‌های نیمه تمام و تکمیل نشده از اقداماتی است که موجب افزایش فرصت جدی خدمت به مردم با مدیریت جهادی می‌شود.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان نیز در این جلسه گفت: هم اندیشی از جمله اقدامات مهمی است که باید در راستای ماموریت‌ها و وظایف به آن مقید بود تا برای توسعه استان مفید واقع شود.

مهندس «علی بخش رستمی» با تقدیر از تلاشهای تمامی دست اندرکاران و تلاشگران در حوزه حمل و نقل و ایمنی جاده‌ها در استان، افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها دستیابی به همسویی برای تحقق خواسته‌های این بخش است.

به گفته وی، به سبب دستیابی به ساز و کارهای مشترک و مرتبط بودن فعالیت‌ها بین مجموعه حمل و نقل، این جلسات بسیار مفید بوده و خروجی آن، مردم استان را بهره‌مند می‌سازد.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف اقتصادی و افزایش بهره وری، ایمنی، سرعت و رفاه شهروندان به تغییر الگو در صنعت حمل و نقل نیاز داریم.

در ادامه این جلسه، مدیران و روسای بخش حمل و نقل استان به بیان عملکرد سال ۹۲ و دیدگاه‌ها و نظرات خود برای اجرای هر چه بهتر مسوولیت‌ها پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز