خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان در دیدار با تشکلات کارگری خبر داد:

جذب نیروهای بومی و افزایش کارگران پیش شرط کمک به واحدهای صنعتی راکت و نیمه فعال

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۴۳

جذب نیروهای بومی محلی و افزایش کارگران پیش شرط کمک به واحد های صنعتی راکت و نیمه فعال است و بنگاه های صنعتی برای تامین و کمک سرمایه در گردش خود باید به این پیش شرط ها پایبند باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: عدم ارتباط حوزه صنعت با تشکلات کارگری نشان ضعف در بدنه کار و تولید است که باید مرتفع شود.

به گزارش ایلنا از گرگان رحمان محمد‌زاده صبح امروز در دیدار با تشکلات کارگری که به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر در دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی کارخانجات استان گلستان برگزار شد گفت: تشکلات حاصل چندین سال زحمت و تلاش هستند که قابل احترام هستند.

محمد‌زاده بیمه کارگری خود را از افتخارات بزرگ زندگی خود عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترین افتخار بنده این است که بیمه کارگری هستم و عضو مجموعه تشکلات کارگری هستم.

وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها، تحریم‌ها، سرمایه در گردش و سوء مدیریت‌ها از اصلیترین دلایل رکود واحدهای صنعتی در سالیان گذشته بوده در ادامه افزود: حدود ۵۰ درصد واحدهای صنعتی استان گلستان راکت و نیمه فعال هستند.

محمدزاده تصریح کرد: برای رفع مشکل واحدهای راکت دنبال برنامه هستیم و تلاش ما برگرداندن واحد‌های صنعتی راکت و رفع مشکل واحدهای میمه فعال هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با اشاره به اینکه ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان فعالیت دارند اظهار داشت: ۸۹۰ زمین برای احداثواگذار شده است که ۴۹۱ واحد پروانه بهره برداری گرفته و مشغول فعالیت و اجزه کار گرفتند و مابقی مشغول ساخت هستند.

وی اعلام کرد: حدود ۱۰ هزارو ۷۰۰ نفر در ۴۹۱ واحد مشغول کار هستند که قابلیت افزایش تا ۱۷ هزار نفر را دارد.

محمد‌زاده فعال کردن واحدهای راکت را از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی یاد کرد و گفت: تعریف پروژه‌های جدید منوط به ارائه طرح‌های دانش بنیان است.

محمد‌زاده جذب نیروهای بومی محلی و افزایش کارگران را پیش شرط کمک به واحد‌های صنعتی راکت و نیمه فعال عنوان کرد و گفت: بنگاه‌های صنعتی برای تامین و کمک سرمایه در گردش خود باید به این پیش شرط‌ها پایبند باشند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان با قول مساعد نسبت به همکاری همه جانبه شهرک‌های صنعتی با تشکلات کارگری گفت: زمینه همکاری تشکلات با واحد‌های صنعتی را جهت تشکیل شورای کارگری واحد‌ها، ثبت نام کارگران در خانه کارگر برای خدمات دهی به کارگران و برگزاری تور صنعتی برای تشکلات را در کوتاه مدت فراهم خواهم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه خروجی جلسات باید به معیشت مردم کمک نماید، تصریح کرد: با عدالت اجتماعی که تشکلات دارند می‌توانند مدیران را از چالش‌های پیش رو با خبر سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز