خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

مدیران تولید به فکر ایجاد اعتماد در مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۰۰

مدیران تولید به فکر اعتماد سازی مردم باشند تا مردم به جای سرازیر کردن پول به موسسات مالی اعتباری به سمت تولید تمایل داشته باشند. / وقتی مردم از مشارکت در اقتصاد پولدار شوند دولت هم صاحب منابع خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق شعار سال با چند بنر و پارچه امکان پذیر نیست، گفت: توجه ویژه به نهضت کسب و کار به تحقق این مهم کمک خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان، عیسی امامی شامگاه روز گذشته شنبه ۳۰ فروردین در دیدار با تشکل‌های کارگری استان گلستان فضای اقتصادی جامعه را مناسب ندانست و گفت: در فضای اقتصادی امروز جامعه نیاز به آماده باش یا مارش اقتصادی داریم تا بتوانیم از این گذر اقتصادی عبور نمائیم.
وی با انتقاد از عدم همسان‌سازی پروژه‌ها در سالیان گذشته اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار پروژه نیمه کاره داریم که با بودجه فعلی منابع و مصارف دولت هم خوانی ندارد که حاصل بی‌تدبیری و بی‌تفکری در گذشته است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته برای اقتصاد جامعه زیرساختی تعریف نشده است ادامه داد: نزدیک به یک دهه از طرح دغدغه‌های رهبری در خصوص اقتصاد زمان صرف شده است اما مشکل درآمد همچنان در جامعه وجود دارد.
وی اقتصاد مبتنی بر نفت را عامل عقب گرد اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر اقتصاد مسیر درست را انتخاب می‌کرد و زیرساخت‌ها فراهم می‌شد نیازی به درآمد نفتی نداشتیم که دشمن بخواهد با تحریم فروش و درآمد نفت ما را تهدید کند.
امامی اظهار کرد: اگر عزم و اراده‌ای که مردم در جنگ تحمیلی داشتند در جنگ اقتصادی فعلی هم نمایان شود می‌توان به آینده امیدوار بود.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مدیران تولید خواست به فکر اعتمادسازی مردم باشند تا مردم به جای سرازیر کردن پول به موسسات مالی اعتباری به سمت تولید تمایل داشته باشند و در ادامه افزود: راه نجات کشور تحول جدی در بحثرویکردهاست و با عزم ملی و اقتصاد مقاومتی می‌توان توسعه اقتصادی را رقم زد.
امامی سرمایه گذاری با حضور و مشارکت مردم را در اقتصاد جامعه موثر دانست و گفت: وقتی مردم از مشارکت در اقتصاد پولدار شوند دولت هم صاحب منابع خواهد شد.
وی از تشکلات کارگری استان خواست تا از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس استفاده کنند و تصریح کرد: پیشنهادهای کارگری باید از طرف تشکلات کارگری در قالب طرح ارائه شود تا نمایندگان مجلس به عنوان زبان گویای جامعه طرح‌ها را پیشنهاد و دفاع نماید.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارگران در بحثدرمان نباید هیچ نگرانی داشته باشند افزود: دولت باید کوچک شود و وزارت بهداشت و درمان نمی‌تواند به تامین اجتماعی ورود نماید.
وی اظهار داشت: تامین اجتماعی بعد از دولت بزرگ‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور است اما به اندازه ظرفیت‌های خود به کارگران که همانا صاحبان اصلی این بنگاه اقتصادی هستند خدمت نکرده است.
امامی در پایان از بازنشستگان به عنوان نماد کار و کارگر یاد کرد و گفت: بازنشستگان در زمان بازنشستگی باید در آرامش باشند نه اینکه دغدغه اقتصادی و معیشتی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز