خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گرگان آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

برای تحقق شعار سال مدیران باید عزم جدی، اراده مصمم و انگیزه اعتقادی بالا داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۰۰

برای تحقق شعار سال مدیران باید عزم جدی، اراده مصمم و انگیزه اعتقادی بالا داشته باشند تا بتوانند زیر بار مسئولیت بروند و این ماموریت را به سر انجام برسانند تا آسیب پذیری ما در مقابل زیاده خواهی های دشمن زیاد نباشد.

نماینده مردم گرگان آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گلستان در سال جاری که با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ورئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گلستان و تنی چند از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به میزبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برگزار شد، گفت: برای تحقق شعار سال مدیران باید عزم جدی، اراده مصمم و انگیزه اعتقادی بالا داشته باشند تا بتوانند زیر بار مسئولیت بروند و این ماموریت را به سر انجام برسانند تا آسیب پذیری ما در مقابل زیاده خواهی های دشمن زیاد نباشد.

به گزارش ایلنا از گرگان، عیسی امامی در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و تبین شعار سال خاطرنشان کرد: در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحثاقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه، امسال نیز از سوی معظم له با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است.

امامی تصریح کرد: باید با برنامه ریزی در بخش گفتمان سازی برای مردم، زمینه حضور آنها در دفاع اقتصادی را تسهیل کرد.

وی در ادامه بیان داشت: عزم اقتصادی جزو برنامه اصلی ما باشد و از سوی دیگر در بحثاقتصاد مقاومتی نیز تورم، اشتغال، تولید، سرمایه گذاری مطرح است و اگر می خواهیم وارد اقتصاد شویم باید با این مقوله ها آشنا شویم، هزینه و شیوه تامین منابع هر کدام را بدانیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در خانه ملت تصریح کرد: باید شرایط و گفتمانی را ایجاد کنیم تا تلاش هایی که می تواند نمود پیدا کند و بر اساس قابلیت هاو توانمندیهای صنعت آب و برق استان جزو مطالبات به حق است، اجرا کنیم.

در ادامه این نشست، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ورئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گلستان نیز ضمن تبریک سال جدید و بیان این که نام گذاری سال را به فال نیک می گیریم گفت: ما امروز در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه اقتصاد و توانمندی در این حوزه به یک فرهنگ پویا و توانمند که بتواند اقتصاد ما را پشتوانه کارشناسی، مصرف صحیح و هدایت در ریل توسعه روزافزون قرار دهد، نیازمندیم چرا که بدون تکیه و داشتن فرهنگ توانمند و قوی همراه با خردورزی و تدبیر و امید، نمی‌توانیم اقتصادی پویا و متحول داشته باشیم و قطعا با تدبیر مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد و نقشه راه شاهد تحول اقتصادی در کشور و نجات اقتصاد کشور خواهیم بود.

مهندس ایرج حیدریان با اشاره به وضعیت منابع استان و بروز پدیده خشکسالی در سال جاری گفت: ما باید خود را برای گذر از آن آماده نماییم تا با ارائه خدمات و راهکارهای درست همچون سال های گذشته بتوانیم از این بحران گذر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز