خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان گلستان:

۱۵۰پایگاه و۱۸۶کاربر ثبت نام یارانه نقدی بهزیستی درسطح استان فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۸۴

این اداره کل با بسیج و بکارگیری کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و۱۸۶ کاربربصورت شبانه روزی و ایام تعطیل درادارات ونمایندگیهای بهزیستی وازساعت ۸صبح الی ۸شب درپایگاههای ثبت نام به بیش از۱۸۰هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی خدمات ثبت نام ارایه می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: همزمان با آغازاجرای فازدوم هدفمندی یارانه ها وثبت نام برای دریافت یارانه نقدی(مرحله دوم) بصورت کشوری، ۱۵۰پایگاه بهزیستی درسطح استان گلستان برای ثبت نام مددجویان و جامعه هدف این اداره کل خدمات ارائه می دهد.

به گزارش ایلنا، رقیه رحمانی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: این اداره کل با بسیج و بکارگیری کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و۱۸۶ کاربربصورت شبانه روزی و ایام تعطیل درادارات ونمایندگیهای بهزیستی وازساعت ۸صبح الی ۸شب درپایگاههای ثبت نام به بیش از۱۸۰هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی خدمات ثبت نام ارایه می دهند.

وی از کلیه مددجویان تحت پوشش این دستگاه خواست با همراه داشتن کارت شناسایی ملی، شماره حساب بانکی یارانه نقدی، کدپستی، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار و شماره تلفن ثابت به یکی از ۱۵۰ پایگاه فعال این اداره کل درسطح استان مراجعه کنند.

رحمانی درادامه یادآورشد: ثبت نام را بر حسب اولین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار یارانه بگیر اعلام نمود و از حضور ۱۸۶ کاربر بهزیستی جهت ثبت نام مددجویان خبر داد.

وی در پایان تصریح کرد: در کلیه مراکزونمایندگی های بهزیستی شهرستانها ثبت نام ازدیروز(چهارشنبه ۲۰فروردین ماه) آغاز شده و کلیه پایگاه آماده ارایه خدمات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز