خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

پرستاری هنری بی نظیر و بی‌همتاست

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۶۸

استاندار گلستان به مناسبت زادروز حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد و این روز را به همه پرستاران استان تبریک گفت.

ایلنا - گرگان: استاندار گلستان به مناسبت زادروز حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد و این روز را به همه پرستاران استان تبریک گفت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان در متن پیام تبریک حسن صادقلو آمده است:

«خوشا به حال آنکه به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد. حضرت علی(ع)»

پرستاری وزش نسیم محبت است و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خستهٔ بیمار.
پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح؛ روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتماد او به زندگی؛ به همین دلیل است که پرستاری هنری بی‌نظیر است و بی‌همتا.
جامعه پرستاری کشور، این سپید جامگان فداکار و صبور که با التیام بخشیدن به آلام دردمندان، انسانیت را ترسیم می‌کنند، مجموعه‌ای با هدفی مقدس سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است.
همراهی و ایثار جامعه پرستاری در سالهای گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس، شاهدی محکم از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته می‌باشد. ارزش و اهمیت کار این قشر زحمتکش وقتی آشکار و نمایان می‌شود که بدانیم توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است. امروز جامعه پرستاری مبدّل به نیروی عظیمی گشته که مسئولیت پرارزش خود را با انگیزه‌های الهی به انجام می‌رساند. نام گذاری زاد روز مظهر صبر و شکیبایی، اسوه مهر و نجابت، بانوی بزرگوار حماسه کربلا حضرت زینب کبری(س) به عنوان روز پرستار، نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه پرستاران است.
اینجانب سالروز ولادت پرستار ستاره‌های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب(س) را به یکایک پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان و به همه آنانی که از پس ابر حیا و عفت، باران عاطفه می‌بارند و با نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری می‌کنند، تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز