خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان:

راهداران در حال آمادگی برای راهداری نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۰۰

طی مکاتبات و هماهنگی‌های انجام شده با ادارات تابعه شهرستانی، راهداران و ماشین آلات راهداری استان در حال آماده سازی برای خدمات نوروزی هستند.

ایلنا - گرگان: مدیر راهداری راه و شهرسازی استان گلستان گفت: طی مکاتبات و هماهنگی‌های انجام شده با ادارات تابعه شهرستانی، راهداران و ماشین آلات راهداری استان در حال آماده سازی برای خدمات نوروزی هستند.
به گزارش ایلنااز گرگان، «عادل مصدقی» در جلسه هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط برای خدمات نوروزی به مسافران افزود: با شروع طرح راهداری نوروزی ۹۳ این نیرو‌ها درگیر مستقیم عملیات راهداری در سطح راه‌ها می‌شوند.
به گفته وی، بر حسب تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی گلستان باید برای تعامل با مسافر و جذب و اقامت آن‌ها اقدامات ضروری صورت گیرد که شناسایی نقاط ضعف دستگاه‌های خدمات رسان در سال‌های گذشته و تبدیل آن‌ها به نقاط مثبت برای ارائه خدمات بهتر، بعنوان راهکار پیشنهاد شده است.
مصدقی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی بر حسب وظیفه، هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های امدادرسان استان انجام داده و طی جلسات مشترک به پیمانکاران ابلاغ شده که از ۱۵ اسفند هر گونه عملیات عمرانی در سطح راه‌ها را متوقف کنند و همچنین جلسات مشترکی را روسای ادارات شهرستان‌ها با فرماندهان پلیس راه راه‌های حوزه استحفاظی برای هماهنگی بیشتر برگزار کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با حضور دستگاه‌های امدادی از جمله پلیس راه بخصوص در دوربرگردان‌ها و محورهای گردشگری و پرتردد، ایمنی محور‌ها افزایش می‌یابد و تصادفات جرحی و فوتی کمتری را شاهد خواهیم بود.
در این نشست هریک از دستگاه‌های امدادرسان از قبیل پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و حمل و نقل و پایانه‌ها، برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز ۹۳ را ارائه کردند و در خصوص نحوه همکاری با یکدیگر نیز به بحثو تبادل نظر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز