خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۵۲

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان گفت: مردم به آرامان‌های انقلاب اسلامی پابند هستند و مسئولین و کسانی ‌که دلسوز انقلاب اسلامی هستند از اهداف انقلاب اسلامی دفاع کنند.

محمدحسین علی اصغری در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: مردم جمهوری اسلامی ایران بهترین مردم هستند و در طول ۴۵ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد در صحنه‌های مختلف، دفاع مقدس، انتخابات و ... حضور جدی داشته وحامی نظام بوده‌اند.

وی ادامه داد: تورم در کشور بیش از ۴۰ درصد است و  مردم مشکلات معیشتی زیادی دارند و تورم رو به افزایش است که مشکلات جدی برای جامعه به وجود آورده است. مسئولان نظام در موقعیت‌های مختلف باید آگاه باشند که سفره‌های مردم خالی شده است.

وی افزود: دشمنان با این شرایطی در کشور وجود دارد سعی دارند که از این مساله برای نا امیدی مردم استفاده کند و در حال سوء استفاده هستند. در این شرایط مسئولین لازم است که اقداماتی انجام دهند که امید را در جامعه افزایش بدهند.

وی یادآور شد: مسئولان باید تمام  توان خود را برای کنترل تورم رفع و مشکلات معیشتی مردم به کار ببرند. مردم به آرامان های امام عزیز و انقلاب اسلامی پابند هستند و مسئولین و کسانی ‌که دلسوز انقلاب اسلامی هستند از اهداف انقلاب اسلامی دفاع کنند.

علی اصغری بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند مشکلات معیشتی مردم بر طرف و رونق اقتصادی ایجاد شود ولی متأسفانه برخی از مسئولان  به رهنمودها و بیانات رهبری  توجه نکردند. اگر مسئولین به آرمان‌های امام و به بیانات رهبری توجه می کردند، امروز شاهد این مشکلات در جامعه نبودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز