خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

ورود امام به کشور اتصال رأس انقلاب به بدنه بود

کد خبر : ۱۴۱۵۴۷

اگر در برابر آورده های امام به عنوان یک میراث، کوتاهی کنیم فردای تاریخ و قیامت باید پاسخ گو باشیم / امام برای میراثداری انقلاب، بزرگ ترین و مهم ترین مسئله را در هنگام ورود به ایران تا هنگام فوتش، وحدت دانسته و به آن سفارش کرده است.

ایلنا - گرگان: استاندار گلستان گفت: ورود امام خمینی به کشور، اتصال رأس نظام به بدنه بود و اگر این اتصال صورت نمی‌گرفت سال‌های رنج، پیروزی به همراه نداشت.

به گزارش ایلنا از گرگان، حسن صادقلو «صبح شنبه در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی و آغاز برنامه‌های متمرکز دهه فجر در فرودگان بین المللی گرگان افزود: این اتصال، آورده‌هایی هم چون پیروز کردن انقلاب را به همراه داشت.

به گفته وی، پیروزی حق بر باطل که از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، یک سنت الهی است، این اتصال نوعی مدیریت ایجاد کرد و تمام سال‌ها مبارزه را به سرانجام رساند.

وی تصریح کرد: تاریخچه مبارزات متأسفانه برای نسل امروز مغفول مانده و ما باید آن را بخوبی نمایان کنیم.

وی ادامه داد: حضرت امام با بهترین و کوتاه‌ترین راه انقلاب را به پیروزی رساند و ما باید روی این مسئله کار کنیم.

نماینده عالی دولت در گلستان افزود: باید به فعال بودن بدنه نظام در مسیر صحیح و منطقی و با وجود رهبری عارف به تمام معنا، ادامه دهیم.

صادقلو یادآور شد: با مرور گذشته و قدرت‌های آن، این انقلاب نباید رخ می‌داد اما امام با برنامه ریزی‌های خود و زیبا‌ترین مدیریت، انقلاب اسلامی را ایجاد کرد که در ‌‌نهایت آن جمهوری اسلامی به وجود آمد.

وی یادآور شد: آمدن امام و آورده‌اش نتیجه داد و جمهوری اسلامی که رکنش استقلال و آزادی با نقطه هدف‌های ثانوی بود به وجود آمد.

به گفته صادقلو، اگر در برابر آورده‌های امام به عنوان یک میراث، کوتاهی کنیم فردای تاریخ و قیامت باید پاسخ گو باشیم.

وی با اشاره به سخنان امام در روز ۱۲ بهمن ۵۷ گفت: امام خمینی به شدت روی وحدت کلمه تأکید داشتند ضمن اینکه معرفت و ایمان نیز در سخنان ایشان مورد تأکید قرار می‌گرفت.

استاندار گلستان گفت: وحدت کلمه یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است که نمی‌توان آن را براحتی از بین برد.

صادقلو افزود: اگر هزاران توپ و سلاح باشد اما جامعه دارای وحدت باشد نمی‌توان جامعه اسلامی را از بین برد.

وی تصریح کرد: امام برای میراثداری انقلاب، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسئله را در هنگام ورود به ایران تا هنگام فوتش، وحدت دانسته و به آن سفارش کرده است.

وی اظهار کرد: باید در سایه معارف امام و در مسیر راهبردی ایشان، همچنان کار انقلابی در کشور انجام دهیم.

وی یادآور شد: ما انقلاب نکردیم که این انقلاب تنها در ایران بماند بلکه باید به کل جهان انتقال داده شود.

وی در پایان متذکر شد: دهه فجر در واقع آموزش باطل شکنی و مدار حق طلبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز