خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

تجارت چمدانی مرز اینچه برون با بازگشایی سالن مسافری مرزی انجام می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۶۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در سفر اخیر به کشور ترکمنستان داشتیم موضوع مهم فعالیت حمل و نقل مسافربری و تجارت چمدانی مرز اینچه برون با بازگشایی سالن مسافری مرز بود که طی توافقات بعمل آمده بزودی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی گفت: در روزهای اخیر به همراه استاندار سفر تخصصی به کشور ترکمنستان داشتیم که قرار شد صدور، تمدید و کاهش هزینه‌های روادید، حمل یکسره کالا، فعالیت مسافری و تجارت چمدانی و اصلاح وضعیت راه اینچه برون تا استان بالکان ترکمنستان انجام بگیرد.

وی با اشاره به طی طریق و بازدید میدانی 7.5 ساعته این هیات از منطقه آوازه استان بالکان تا مرز اینچه برون، افزود: مقدمات ترمیم و بهسازی این مسیر 230 کیلومتری، فراهم و پیمانکار ایرانی برای تهیه طرح و مطالعات مشخص شده و  در کمیسیون مشترک اقتصادی اواخر مهرماه جاری وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در کشور ترکمنستان، نهایی و وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی با درک نارضایتی های رانندگان از وضعیت نامناسب این مسیر از اتفاقات مبارک آینده ای نزدیک، اظهار امیدواری کرد و گفت: ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا از موضوعات اولویت دار کشور و استان است و در شرایط جدید منطقه ای لازم است از فرصت هایی که با کشور ترکمنستان ایجاد شده، نهایت استفاده را ببریم.

مصدقی بیان کرد: بعد از اصلاح وضعیت نامناسب جاده نامبرده این آمادگی وجود دارد که انجمن مسافری گلستان برای جابه جایی مسافر، اتوبوس هایی را بین گرگان و استان بالکان برقرار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز