خبرگزاری کار ایران

اجرای کنسرت «سیروان خسروی» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۲

سیروان خسروی یکی از خوانندگان پاپ کشور در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه میهمان مردم گرگان است و قرار است در تالار فخر الدین اسعد گرگانی به اجرا کنسرت بپردازد.

ایلنا - گرگان: مدیر اجرایی کنسرت بزرگ «سیروان خسروی» در گرگان در خصوص اجرای این کنسرت گفت: این کنسرت بزرگ به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) و با اجرای خواننده مطرح و جوان ایران در گرگان به اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، ملک‌زاده افزود: سیروان خسروی یکی از خوانندگان پاپ کشور در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه می‌ه‌مان مردم گرگان است و قرار است در تالار فخر الدین اسعد گرگانی به اجرا کنسرت بپردازد.

ملک‌زاده درخصوص نحوه اقامت این موسیقیدان کشور افزود: در حال حاظر بلیط و هتل آن‌ها رزرو شده است که امیدواریم در آینده با مشکلی مواجه نشویم.

ملک‌زاده در خصوص اجرای این کنسرت در قبل از ماه محرم اشاره کرد و افزود: کنسرت بزرگ سیروان خسروی بنا بود که قبل از ماه محرم در گرگان به اجرا گذاشته شود اما به علت برخورد این اجرا با اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در گرگان، این مراسم را به حرمت این خادمان و مداحان به بعد از ایام سوگواری امام حسین(ع) موکول کردیم.

مدیر اجرایی این برنامه در خصوص پیش بینی ازدحام مردم برای شرکت در این کنسرت و تامین امنیت این مراسم گفت: ما با تمهیداتی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان داشته‌ایم، بناست این کنسرت به نحو احسنت برگزار گردد و خللی در اجرا و امنیت آن به وجود نیاید.

ملک‌زاده در پایان از فرماندار شهر گرگان و همچنین مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در خصوص برگزاری این کنسرت بزرگ با مجموعه آن‌ها همکاری لازم را نمودند کمال تشکر و قدر دانی را ابراز نمود و گفت: امیدواریم مسئولین استانی علاوه بر اینکه از ما در اجرای چنین برنامه‌هایی یاری می‌کنند به اقتصاد و جذب گردشگر به این شهر و استان نیز کمک کنند که یک نمونه آن برپایی چنین مراسماتی است که با کمترین هزینه می‌توان بیشترین بازدهی را برای استان به وجود آورد.

سیروان خسروی متولد ۱۳۶۱ در تهران می‌باشد. وی از ۱۶ سالگی پا در عرصه موسیقی نهاده است و در سال ۱۳۸۴ اولین آلبوم رسمی خود را با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر نمود که مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفت..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز