خبرگزاری کار ایران

کمیته بررسی قراردادهای خدمات شهری تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۳

بر اساس گله مندی پرسنل شرکت های خدمات شهری طرف قرارداد شهرداری از میزان حقوق دریافتی و عدم دریافت مزایا و سنوات، این موضوع در دستور کار شانزدهمین جلسه این کمیسیون قرار گرفت.

ایلنا - گرگان: رئیس کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز شورای شهر گرگان از تصویب تشکیل کمیته ویژه برای بررسی قراردادهای منعقد شده شرکت‌های خدمات شهری طرف قرارداد شهرداری با پرسنلشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، محمد ابراهیم جرجانی با اعلام این خبر گفت: بر اساس گله‌مندی پرسنل شرکت‌های خدمات شهری طرف قرارداد شهرداری از میزان حقوق دریافتی و عدم دریافت مزایا و سنوات، این موضوع در دستور کار شانزدهمین جلسه این کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: پس از بحثو بررسی این موضوع مقرر شد کمیته‌ای تشکیل شود و طی دو هفته آینده این موضوع را بررسی نمایند.

این عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه قراردادهای منعقد شده شرکت‌های خدمات شهری با کارگران طرف قراردادشان در نواحی شش گانه مناطق یک و دو دارای اشکالات بسیاری است، اظهار داشت: بدین منظور باید در بررسی این قرارداد‌ها و احقاق حقوق کارگران زحمتکش بخش خدمات شهری تعجیل شود.

مهندس جرجانی در پایان یادآور شد: کارگران و رفتگران شهرداری بخشی از محروم‌ترین قشرجامعه هستند که مجبورند با حداقل‌های زندگی قانع باشند و ساعات کاری دشوار و سنگین را در قبال حداقل حقوق دریافتی تحمل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز