خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ثبت نام جشنواره امتنان اول آذر به پایان می رسد/۶۴ درصد از تعهد اشتغال گلستان محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۷۶۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان روز سه شنبه اول آذرماه به پایان می رسد ومراحل داوری آن در دیماه برگزار می شود.

حسینعلی خواجه مظفری در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۴ درصد از تعهد اشتغال در استان محقق شد واستاندار تاکید دارد که آمارها وارقام در ارتباط با اشتغال باید راستی آزمایی شود.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی از هزار و ۸۶۲ نفر در استان راستی آزمایی انجام داد که در این زمینه گلستان رتبه سوم کشوری را بدست آورد.

خواجه مظفری بیان کرد: تعهد اشتغال ما در سال‌جاری ۳۱ هزار ۳۱۰ نفر است که تا به امروز ۲۱ هزار و ۴۷ فرصت شغلی ایجاد شده است.ایجاد فرصت شغلی، اولویت مهم و مورد تاکید دولت سیزدهم است.

وی افزود: از تعداد اشتغال ایجاد شده ۷۴ درصد آن مورد تایید وزارت قرار گرفته و از سه طریق میدانی، تلفنی و پیامکی مورد بررسی قرار کرفت.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: از کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان نمونه در سطح استان و ملی در جشنواره امتنان تجلیل می شود که ثبت نام آن از ۱۰ آبان شروع و اول آذر ماه به پایان می رسد.

وی یادآور شد: این دسته افراد می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی WWW.EMTENAN.MCLS.GOV.I نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و همچنین مراحل داوری نیز  در دیماه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز