خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

باید در فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌ها به یک نقشه راه دست یابیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۶

باید برای بالا بردن طراز فرهنگی از استان‌های موفق از نگاه خودمان بررسی داشته باشیم تا مدل یا برنامه پیشنهادی آن‌ها را برای پیشرفت در کار‌ها در اختیار گیریم.

ایلنا - گرگان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دبیرخانه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از گرگان، غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جمع مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، گفت: باید در فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌ها به یک نقشه راه دست یابیم.

وی با بیان اینکه وقتی طراز نداشته باشیم ارزیابی فعالیت‌ها معنادار نخواهد شد، افزود: باید برای بالا بردن طراز فرهنگی از استان‌های موفق از نگاه خودمان بررسی داشته باشیم تا مدل یا برنامه پیشنهادی آن‌ها را برای پیشرفت در کار‌ها در اختیار گیریم.

منتظری تصریح کرد: برای رسیدن به حد مطلوب باید هدفمان را برای جذب اعتبار بگذاریم تا مشکلات پیش رو برطرف شوند.

مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گلستان نیز با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در کانون‌های مساجد استان، گفت: با درنظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جنبش نرم افزاری، اگر اعتبار کانون‌های تخصصی به ۶ برابر افزایش یابد و برای آن سایتی طراحی و وارد فضای مجازی شوند، بسیار در این زمینه موفق خواهیم بود.

وی افزود: اگر قالب کانون‌های تخصصی به لحاظ اعتباری تامین شوند، پویایی خاصی در آن ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز