خبرگزاری کار ایران

شرکت دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در رویداد ملی گام دوم انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۵۸

معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در رویداد ملی گام دوم انقلاب شرکت می کند و در همین راستا حدود ۱۰۰ گروه پژوهشی وهسته پژوهشی و واحد فناور در دانشگاه آزاد تشکیل گردیده است.

علی خوزین درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی نباید صرفا محلی برای این باشد که دانشجو بیاید مدرک بگیرد بلکه هدف این است که دانشگاه آزاد اسلامی  محلی برای توسعه فعالیت های کارآفرینانه و ارتقای مهارت برای دانشجویان باشد.

وی ادامه داد: ۲سرای نوآوری، ۴ مرکز رشد، گلخانه فرهیختگان با مساحت ۵ هکتار، ۳ مرکز تحقیقاتی، ۱مرکز نوآور، یک شرکت شتاب دهنده، ۲۰ واحد فناور، ۴شرکت دانش بنیان و ۲۹ هسته فناور نیز در زیست بوم فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان مستقر هستند. ضمن اینکه ۳۹ محصول فناورانه در حوزه های مختلف مانند نفت و گاز، تولید انواع بذر، محصولات پزشکی، برق و انرژی، نرم افزار و ... در دانشگاه آزاد اسلامی تولید شده است.

وی بیان کرد: ۵۱هسته و مرکز پژوهش در بدنه دانشگاه داریم که درموارد مختلف مانند هوش مصنوعی، کشاورزی، انرژی، زمین شناسی، آب، فرو نشست زمین و ... درحال تحقیق وپژوهش هستند.

وی خاطرنشان کرد: رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی درخرداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود و دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با گروه ها و هسته های پژوهشی درقالب زیست بوم فناوری در این رویداد شرکت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز