خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی و حضوری در گلستان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۴۴

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به دو صورت حضوری و مجازی از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا ، مهدی غفاری  اظهارکرد: بیست‌دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور در ۱۶ غرفه درهفته پژوهش برگزار می شود و این نمایشگاه برای نخستین بار در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درنمایشگاه امسال دستاوردهای پژوهشی، فضاهای سرم گرم کننده برای انجام بازی های فکری ومسابقات نقاشی تدارک دیده شده که تلاش کردیم  یک فضای متفاوت برای دانش آموزان وخانواده ها در نظر بگیریم.

غفاری بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند ازتاریخ ۱۴ الی ۱۷آذرماه  از ساعت۹ صبح الی ۱۶ به صورت حضوری  از نمایشگاه بازدید کنند وهمچنین این نمایشگاه به صورت مجازی  درپایگاه اینترنتی http://WWW.GRTE.IR به صورت شبانه روزی است.

وی افزود: ساعات پاسخگویی آنلاین برای بازدیدکنندگان از ساعت 10 صبح الی 13 است وبازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبیه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگزاری شده بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی و ارتباط با شخص غرفه‌دار از طریق گفت‌وگوی برخط با مسئول غرفه در ارتباط باشند.

دبیر اجرایی بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان خاطرنشان کرد: بازدید کنندگان می توانند از پنل های مشاوره تخصصی با موضوعات ثبت شرکت،مشاوره حقوقی،مشاوره عمومی کسب وکار،ثبت اختراع با حمایت پارک علم وفناوری آشنا شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز