خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار گلستان:

آموزش همگانی باید در دستور کار مدیریت بحران گلستان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۹

تاکید بر آموزش همگانی، تاکید بر ایمن‎سازی جامعه از تهدیدات بلایای طبیعی است که هر لحظه ممکن است، دامن‎گیر شهروندان شود.

ایلنا - گرگان: قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان در آیین افتتاح نمایشگاه هفته کاهش بلایای طبیعی اظهار داشت: تاکید بر آموزش همگانی، تاکید بر ایمن‎سازی جامعه از تهدیدات بلایای طبیعی است که هر لحظه ممکن است، دامن‎گیر شهروندان شود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا دادبود خاطرنشان کرد: در این عرصه نه تنها مدیریت بحران استان، بلکه همه دستگاه‎های اجرایی استان به ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران مسئول هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تقدیر از برگزاری نمایشگاه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در گرگان، این اقدام را در امتداد آموزش همگانی و آشناسازی مردم با اقدامات مدیریت بحران در استان برشمرد.

دادبود ادامه داد: در این گونه برنامه‎ها، ضمن آشنا کردن مردم با اقدامات دستگاه‎های اجرایی، باید مسیر مشارکت مردم برای ایمن‎سازی جامعه را نیز فراهم ساخت.

به گفته معاون امورعمرانی استاندار گلستان؛ این مشارکت می‎تواند شامل فرهنگ‎سازی و احساس مسئولیت نسبت به محیط و شهروندان باشد و یا اینکه از توان فکری آنان در این مسیر استفاده شود.

دادبود در این آیین به همراه مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان و فرماندار گرگان از تمامی غرفه‌های این نمایشگاه تخصصی بازدید به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز