خبرگزاری کار ایران

اعزام بیش از 350 نفر گلستانی به زیارت اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۲۱

مدیر حج و زیارت استان گلستان با بیان اینکه در اربعین حسینی امسال ۳۸۴ زائر گلستانی به عراق اعزام می شوند گفت : سهمیه کل امسال استان برای اعزام به اربعین ۶۰۰ نفر است که ۳۸۴ نفر زائر و ما‌بقی موکب داران استان هستند که با هواپیما به کشور عراق اعزام می شوند.

سید علی میرقاسم پور در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: امسال به دلیل ویروس کرونا برای اعزام زائران اربعین حسینی به کشور عراق محدویت های انجام شده که فقط ۶۰ هزار نفرسهمیه از طرف دولت عراق صادر شده است.

میرقاسم پور با اشاره به اینکه تهیه بلیت برعهده زائران است ، تصریح کرد: مرزهای زمینی کاملا بسته است و زائرین به شایعات در فضای مجازی به هیچ عنوان توجه نکنند و زائران توصیه های امنیتی و پروتکل های بهداشتی  سفر را کاملا رعایت کنند که سلامت زائرین  برای ما مهم است.

وی افزود: کسانی که برای اربعین اعزام می شوند حتما باید   دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده باشند  و۷۲ ساعت  قبل پرواز باید تست منفی pcr در سامانه معرفی شده داشته باشند.

وی بیان کرد:۶ موکب از استان گلستان با جمعیت بیش از ۲۰۰ نفر در اربعین امسال حضور دارند و پرواز زائران اربعین گلستانی از  فرودگاه شهرساری انجام خواهد شد.

مدیرحج و زیارت استان گلستان خاطر نشان کرد:۹۰ درصد زائرانی ثبت نام را انجام داده اند ویزا دریافت کرده اند که می توانند واقدام به تهیه بلیت  از دفاترمجاز وسایت های معتبر اقدام  کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز