خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

راه‌اندازی خط پروازی گرگان-استانبول در آینده‌ نزدیک/ برقراری موقت پرواز چارتری گرگان -نجف در اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۰۶

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه دراستان گلستان با بیان اینکه امیدواریم گلستان به برند مهمی در توسعه خارجی بویژه پروازهای خارجی تبدیل شود، گفت: خط پروازی گرگان- استانبول درآینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

ذوالفقار امیر شاهی در گفت وگو با ایلنا گلستان اظهار کرد: گلستان از شاخص‌ترین استانهای کشور است که بسترهای بسیار زیادی در زمینه های اقتصادی،تجاری ،ارتباط منطقه‌ای و بین المللی درخود جای داده  که  می‌توان  مناسبات خود را  با کشورهای همسایه توسعه دهد.

وی ادامه داد: در اوایل فروردین سال‌جاری خط پروازی گرگان به اکتائو کشور قزاقستان راه اندازی شد و درحال حاضر این پرواز ماهانه به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

امیر شاهی بیان کرد: در همین راستا تلاش ها و پیگیری‌های مکرری انجام دادیم که خط پروازی گرگان - استانبول برقرار شود که بزودی شاهد خط پروازی به کشور ترکیه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ترکیه کشور مهم و ظرفیت‌های اقتصادی موثری درمنطقه را دارد و بسیاری از شهروندان گلستانی باانگیزه‌های مختلف مانند تحصیل،تجارت،اقامت و.... به این کشور رفت آمد دارند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان یادآور شد: در ایام اربعین امسال چند پرواز چارتری گرگان به نجف به طور موقت برقرار خواهد شد و زائران به صورت مستقیم به کشور عراق پرواز خواهند کرد و ما تلاش داریم خط پروازی گرگان به بغداد را هم راه اندازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد:  امیدواریم این ظرفیت منجر  شود مردم گلستان به راحتی با کشور‌های همسایه تبادل تجاری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز