خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر گرگان با انتقاد از عدم فعالیت برج گرگان:

این برج با هزینه میلیاردی از جیب شهروندان این شهر احداثشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۳

همچنین با انتقاد به وضعیت زیرگذر میدان بسیج افزود: زیرگذر میدان بسیج وضعیت مناسبی از نظر روشنایی و عمرانی ندارد و این موضوع باید توسط شهرداری پیگیری شود.

ایلنا: سخنگوی شورای شهر گرگان با انتقاد از عدم فعالیت برج گرگان گفت: این برج با هزینه میلیاردی از جیب شهروندان این شهر احداثشد و عدم فعالیت آن به ضرر شهروندان است.

به گزارش ایلنا از گرگان، حسین ربیعی در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورا همچنین با انتقاد به وضعیت زیرگذر میدان بسیج افزود: زیرگذر میدان بسیج وضعیت مناسبی از نظر روشنایی و عمرانی ندارد و این موضوع باید توسط شهرداری پیگیری شود.

این برج در سوم تیرماه افتتاح شده ولی تاکنون هیچ فعالیتی نداشته است و بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای ساخت این طرح هزینه شده است. برج گرگان نماد میدان بسیج گرگان بعد از برج میلاد دومین برج بلند کشور به شمار می‌رود.

ارتفاع برج گرگان ۵۷ متر بوده که در ۴ طبقه، یک طبقه زیرزمین با کاربری تجاری و اداری به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و یک طبقه آشپزخانه به مساحت حدود ۲۵۰ مترمربع در ارتفاع ۳۰ متری احداثشده است.

همچنین، یک طبقه رستوران به مساحت ۳۰۰ متر مربع در ارتفاع ۳۴ متری و همچنین یک طبقه تراس به مساحت ۱۷۰ متر مربع در ارتفاع ۳۸ متری احداثشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز