خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی برگزار شد؛

نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۳

به منظور برنامه ریزی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته ازدواج نشست با نمایندگان دستگاه‌های دولتی جهت چگونگی حضور دستگاههای اجرایی در نمایشگاه پیوند آسمانی و همچنین جشن ازدواج گروهی زوجین جوان، جشنواره کلید زندگی، تجلیل از زوجین با مهریه کم در محل سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و جوانان برگزار شد.

ایلنا - گرگان: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان: به منظور برنامه ریزی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته ازدواج نشست با نمایندگان دستگاه‌های دولتی جهت چگونگی حضور دستگاههای اجرایی در نمایشگاه پیوند آسمانی و همچنین جشن ازدواج گروهی زوجین جوان، جشنواره کلید زندگی، تجلیل از زوجین با مهریه کم در محل سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و جوانان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از گرگان، عیسی بابایی در ابتدا به جزئیات برگزاری این نمایشگاه، اهداف و انتظارات از دستگاه‌ها را بر شمرد و در ادامه هر یک از دستگاه‌ها را در خصوص نحوه مشارکت در برگزاری نمایشگاه و خدمات قابل ارائه از سوی دستگاه خود توضیحاتی را بیان داشتند.
شایان ذکر است این نمایشگاه با ۴۵ غرفه و ارائه خدمات از جمله معرفی خدمات صنوف مرتبط با جهیزیه ازدواج، مراکز مشاوره‌ای و کاریابی، عرضه محصولات فرهنگی ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج اشاره کرد.

این نمایشگاه در اول آبان و در محل فضای سبز پارک شهر گرگان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز