خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

راه اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات وام ازدواج جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۹۲

مهوری اسلامی ایران یکی از کشور های جوان دنیا بوده و این موضوع هم میتواند یک فرصت باشد و هم یک تهدید.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خبر از تشکیل سامانه‌های رسیدگی به مشکلات وام ازدواج جوانان داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، پاشادر این گفتگو از جوان و جوانی به عنوان غنیمتی ارزشمند و پشتوانه‌ای گرانبها و آینده سازان کشور نام برد و گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشور‌های جوان دنیا بوده و این موضوع هم می‌تواند یک فرصت باشد و هم یک تهدید.

وی تاکید نمود که اگر همه دست در دست هم بدهیم و با برنامه ریزی و درایت و آینده نگری با جوانانمان ارتباط بر قرار کنیم و نیاز‌ها را بشناسیم و دررفع آن تلاش کنیم در این صورت جوان و جوانی یک فرصت است ولی چنانچه از این مسئولیت مهم غفلت کنیم مطمئناً فرصت را به دشمنان داخلی و خارجی داده‌ایم تا برای جوانانمان برنامه ریزی کنند که این در صورت جوان و جوانی برایمان تهدید خواهد بود.

پاشا با اشاره به ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بیان کرد در راستای توجه به جوانان و تسهیل امر ازدواجشان سامانه رسیدگی به مشکلات وام ازدواج جوانان راه اندازی شده است.

وی در ادامه بیان کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان با هماهنگی کمیسیون بانک‌های استان نسبت به راه اندازی این سامانه در سایت اقدام نموده است.

در ادامه پاشا اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از جوانان برای دریافت وام ازدواج با مشکل مواجه هستند می‌توانند به این سامانه مراجعه کرده و مشکل خود را ارائه دهند تا کار‌شناسان، مشکلات متقاضیان را جمع آوری کرده و در ‌‌نهایت طی جلسه‌ای با بانک‌های مربوطه در جهت رفع آن اقدام کنند.

گفتنی است افرادی که در گرفتن وام ازدواج مشکل دارند می‌توانند به سایت www. javanegolestan. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز