خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی آب و برق گلستان منصوب شد

کد خبر : ۱۰۶۹۴۸

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی وزارت نیرو طی حکمی رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان را به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان گلستان منصوب کرد.

ایلنا: مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی وزارت نیرو طی حکمی رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان را به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان گلستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان، در حکم محمد پیرعلی خطاب به موسی فرمانی آمده است: تعالی و بالندگی هر نهاد اجتماعی در گرو همکاری و خرد جمعی به عنوان برآیند نظرات و اندیشه هاست، بدون تردید پویایی و کارآمدی مجموعه روابط عمومی‌های صنعت آب و برق نیز از این قاعده مستثنی نبوده و انعکاس شایسته فعالیت‌ها و دستاوردهای وزارت نیرو مرهون تلاش همکاران روابط عمومی بوده است.

وی در این حکم افزوده است: استمرار موفقیت‌های خانواده روابط عمومی در گرو همکاری و همیاری بین اجزای گوناگون آن بوده و از همین رو ایجاد شبکه پیوسته و نظام یافته‌ای از ادارات روابط عمومی ضامن موفقیت بیش از پیش خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در ادامه حکم خود خطاب به رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب مسئولیت آور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان گلستان، بدینوسیه جنابعالی به مدت یک سال به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان گلستان منصوب می‌شوید.

پیرعلی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همفکری اعضای شورا و مدیران عامل شرکت‌های آب و برق استان شاهد تعالی و پویایی فعالیت‌های روابط عمومی و بهره گیری از تجارب و اندیشه‌های مدیران دست اندرکار و انتقال و تبادل تجربیات و موفقیت‌های بین شوراهای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استانی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز