خبرگزاری کار ایران

داوری مطرح کرد:

سامانه ملی دوچرخه سواری بعد از چهار سال توقف راه اندازی شد / تدوین برنامه های راهبردی فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۲۷

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در مدت دو ماه، اقدامات بزرگی از جمله راه اندازی سامانه ملی و تدوین برنامه های راهبردی فدراسیون را انجام دادیم.

به گزارش ایلنا، «افشین داوری» ضمن بیان این مطلب افزود: در مدت دو ماهی که در خدمت فدراسیون دوچرخه سواری هستم، ساز و کارهای مربوط به برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم کردیم و ثبت نام از کاندیداها انجام شد.

وی ادامه داد: مجمع انتخاباتی ریاست هیات های سه استان که با سرپرست اداره می شدند را نیز در دستور کار قرار دادیم که رئیس هیات استان کرمانشاه انتخاب شد. همچنین در حال تدارک برای برگزاری مجمع هیات استان کهکیلویه و بویراحمد هستیم. ضمن اینکه قرار بود مجمع هیات استان خوزستان را نیز برگزار کنیم که به دلیل شیوع دوباره و گسترده کرونا در این استان، برگزاری مجمع به زمان دیگری موکول شد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به تدوین تقویم سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و اظهار داشت: ابتدا ادامه تقویم ورزشی فدراسیون در سال ۹۹ را پیگیری کردیم که حاصل آن، برگزاری ۷ مرحله اردوی تیم ملی بود. در ادامه، با هم اندیشی و مشارکت روسای هیات ها، تقویم ورزشی سال ۱۴۰۰ را نیز تدوین و نهایی کردیم.

داوری با بیان اینکه اهداف و برنامه های راهبردی فدراسیون هم تدوین شد، گفت: سامانه ملی که چهار سال متوقف شده بود را نیز راه اندازی کردیم. این سامانه تقریبا مشابه سامانه هواداری باشگاه های فوتبال است.

وی در مورد فعالیت های عمرانی دوره سرپرستی خود در فدراسیون دوچرخه سواری نیز تصریح کرد: وزیر دستور اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان را داده که هنوز آن را دریافت نکرده ایم. همچنین مقرر شده خانم دکتر فرامرزیان معاون وزیر نیز برای تکمیل پروژه های فدراسیون مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان اختصاص بدهد که با محض تامین این منابع مالی، ساختمان اداری فدراسیون را به بهره برداری برسانیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: تمامی کمیته های غیرفعال از جمله کمیته فنی را با حضور تمامی اهل فن فعال کردیم.

کاندیدای فدراسیون شطرنج در مورد انگیزه های خود برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون یادآور شد: زمانی که مدیرکل ورزش خراسان و گلستان بودم، هشت دوره مسابقه طراز اول برگزار کردیم که یکی از آنها، مسابقات جوانان آسیا و دیگری رقابت های بزرگسالان آسیا بود. پس از این دو رویداد، رئیس فدراسیون جهانی از ما تقدیر کرد و این دو تورنمنت قاره ای را «مسابقه سال» نامید.

وی افزود: از سوی دیگر، شطرنج ورزشی است که با اقبال و توجه خانواده ها روبروست. ضمن اینکه فدراسیون شطرنج جزو معدود فدراسیون هایی است که بالای ۹۰ درصد مسئولان و روسای هیات هایش، شطرنج باز هستند.

داوری به مشکلات این ورزش اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی شطرنج این است که منابع زیرساختی خود را از دست داده است. در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج، تمام تلاش من این است که هم ساختمان فدراسیون و هم هتل ورزش که متعلق به فدراسیون شطرنج است را برگردانم.

کاندیدای فدراسیون شطرنج همچنین درباره رفع خطر تعلیق فدراسیون ایران تصریح کرد: تمامی ساز و کارهای مناسب به ویژه منابع مالی را برای حل این مشکل به کار خواهیم گرفت. البته در حال حاضر وزارت ورزش، بخشی از مطالبات فدراسیون جهانی را پرداخت کرده که بنده نیز در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون، نسبت به پرداخت بقیه مطالبات فیده اقدام خواهم کرد.

داوری در پایان‌ گفت: برای شطرنج برنامه های بسیار خوبی دارم و تلاش خواهم کرد از تمامی سرمایه ها و نیروهای متخصص در کل بدنه شطرنج کشور به ویژه هیات های استان ها استفاده کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز