خبرگزاری کار ایران

حمید نعمتیان خبر داد:

HSE در سرفصل‌های آموزشی دوره‌های مربیگری انجمن ورزش در طبیعت قرار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۷۴۱

رئیس انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزش های همگانی گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور، HSE در سرفصل های دوره های آموزشی و مربیگری انجمن قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، «حمید نعمتیان» ضمن بیان این مطلب افزود: امروزه جوامع تلاش می کنند یک سیستم مناسب در جهت حفظ و ارتقا محیط سالم بدون هیچگونه حادثه، آسیب و آلودگی ایجاد کنند که براین اساس، سیستم HSE ابزاری برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت و ایمنی محیط است.

در واقع، این سیستمی ادغام یافته و یکپارچه است که کلیه منابع انسانی، تجهیزاتی و مالی در حمایت از یکدیگر برای تامین سلامت و محیط عاری از هرگونه حادثه و آسیب به کار گرفته می شود.

وی افزود: استراتژی HSE دنبال به حداقل رساندن اثرات نامطلوب بر محیط و افزایش اثرات نامطلوب با تامین ایمنی همه جانبه کلیه افراد در فعالیت های ورزشی، تجهیزات  و به صفر رساندن حوادث و آسیب ها از طریق  ایمن سازی و ارتقا سلامت افراد و حفاظت از محیط زیست به عنوان سرمایه بشریت است.

قهرمان اسبق کاراته ایران ادامه داد: از اهداف اساسی HSE تغییر رویکرد واکنشی (کنترل حوادث)به یک رویکرد پیشگیرانه (کنترل خطرات) است تا از این طریق تمامی خطرات مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست قبل از رخداد حوادث ناگوار شناسایی و با مدیریتی صحیح و اثربخش کنترل شوند.

حمید نعمتیان با بیان اینکه حضور مردم در فعالیت های ورزشی گوناگون بسیار گسترده و قابل توجه است، تصریح کرد: با توجه به این مهم، ایجاد اطمینان از ایمنی این فعالیت ها هم برای جامعه اهمیت ویژه ای دارد و هم برای گسترش و ترویج فرهنگ ورزش کردن در میان شهروندان در سنین مختلف به خصوص در سنین کم و سنین بالا بسیار حائز اهمیت است.

رئیس انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزش های همگانی در پایان گفت: با توجه به موارد ذکر شده، دوره‌های آموزشی و مربیگری HSE در سرفصل های انجمن قرار می‌گیرد که تاکنون در ورزش ایران سابقه نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز