خبرگزاری کار ایران

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۱۷

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی و همچنین سازمان ها و دستگاهای دولتی از 26 تا 29 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت از شهرهای مختلف کشور و دیگر مناطق جهان؛ جدیدترین تجهیزات و خدمات مختلف صنعت گردشگری و هتلداری را عرضه و به نمایش عموم می‌گذارند.

محمود بندرچی، مدیر برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه به مدت 4 روز آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در گروه های کالایی و خدماتی گردشگری، هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، خدمات گردشگری الکترونیکی، شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی، خطوط هوایی، پایانه های مسافری، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، اکوتوریسم و دیگر حوزه ها ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع برگزار خواهد شد، گفت: همه سالن های نمایشگاه بین المللی شیراز زیر پوشش نمایشگاه گردشگری قرار خواهد گرفت که بر اساس آن؛ دو سالن به صنایع دستی، یک سالن به گردشگری سلامت و دو سالن هم به گردشگری و هلتداری اختصاص می یابد.

مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن به برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس اشاره کرد و گفت: از برنامه های جانبی این نمایشگاه برگزاری دو جشنواره خوراک و جشنواره اقوام است ضمن اینکه چند کارگاه و پنل تخصصی مرتبط با این صنعت نیز با حضور کارشناسان و محققان و مسئولان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی از حمایت استانداری فارس، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر نهادهای این استان برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس خبر داد و گفت: بوم گردی، گردشگری تاریخی، گردشگری سلامت وگردشگری زیارت و حضور پررنگ عشایر؛ برخی از حوزه ها و محورهای برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس ستاد برگزار یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس برنامه ریزی برای حضورهیئت های تجاری کشورهای عراق، کویت، قطر، ترکیه و عمان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: یکی از بحث های این نمایشگاه ارائه توانمندی های سرمایه گذاری صنعت گردشگری است که می تواند به توسعه اشتغال و ارزآوری کمک شایان داشته باشد.

بندرچی با بیان اینکه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس صنعت هلتداری نیز حضور دارند، گفت: در بخش گردشگری انواع تجهیزات و خدمات؛ هتلها، آژانس‌های مسافرتی، مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات گردشگری الکترونیک و در بخش هتلداری نیز، ملزومات مورد نیاز هتل ها همچون ظروف هتلی، سیستم آشپزخانه های صنعتی، تجهیزات سلف سرویس و کیترینگ، سیستم های حفاطتی، سیستم های روشنایی و چراغ‌های تزئینی، تختخواب و مبلمان هتلی و دیگر ملزمات هتل ها  ارائه خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز