خبرگزاری کار ایران

به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد؛

بازداشت پدر عروس و ارکستر عروسی در شهرستان دنا

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۲۵

دادستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌مراسم عروسی کرونایی در یکی از روستاهای این شهرستان بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، پدر عروس و ارکستر را روانه زندان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی اکبر غریب پور افزود: برای تحقق اهداف دادستانی مبنی بر برخورد با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازند این بار گروه ارکستر و پدر عروس در یکی از روستاهای دنا به دستور دادستان بازداشت و روانه زندان شدند.

او گفت:‌ در این راستا ،گروه ارکستر و پدر عروس هم که سعی داشتند جشن عروسی را با وجود تأکیدهای مکرر مسئولان مبنی بر ممنوع بودن برگزاری هر گونه مراسمی برپا کنند بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویروس کرونا،کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و با بی‌رحمی تمام شیوع پیدا کرده و روزانه تعداد زیادی از هم وطنان را گرفتار و روانه بیمارستان و در نهایت قبرستان می‌کند که در این بین هستند عده‌ای که با سهل‌انگاری، ساده انگاری و بی‌توجهی به پروتکل های بهداشتی همچنان سعی دارند که قانون را دور بزند و بهداشت عمومی مردم را به خطر بیاندازند و جشن‌های عروسی برگزار کنند که باید بدانند که دادستانی دنا به هیچ وجه با هیچ کسی تعارفی ندارد و در صورت مشاهده برخورد کیفری خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز